Sort skærm i dag

Her til aften får jeg hele tiden beskeden 'TV-signalet er blevet afbrudt....'. Det sker på alle kanaler. Det er heller ikke muligt at se optaget tv. TV Guide virker fint, og viser alle kanalernes programoversigt. Programbjælken i bunden kommer også frem, når der skiftes kanal.

Meget irriterende. Og endnu mere irriterende, at brugeren aldrig kan se det, der ligger optaget på harddisken, når signalet ikke kommer igennem - hvilket det så på en måde gør i dag, da jeg jo kan se programbjælken i bunden (viser også hvor lang tid, der er tilbage løbende).

Andre med samme problem?

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Nu har du ikke skrevet, om du har forsøgt, at få gang i forbindelsen igen.

Men sluk helt - altså sluk på stikkontakten - for både TVboksen og Homeboksen(eller hvad du nu har), tænd først Homeboksen og når den er klar efter et par minutter, så tænd TVboksen.

Hjælper det ikke skal du bag på TVboksen, i venstre side slukke på tænd/sluk knappen - tænd igen og når displayet viser "starter" slukker du igen, dette gøres 3 gange og hvis det så ikke virker efter 10-15min. skal du fejlmelde.

Mvh

Kim

Jeg endte med at fejlmelde til TDC, da jeg lige kunne nå det inden kl. 20. Genstartede boksen én gang, og så kom signalet igen, men kun for at forsvinde igen efter et par min.

Men nu har jeg i det mindste fået lov til at se en af mine optagelser. Så må vi se, om det varer ved Glad humørikon 

Ja det har vi også ind imellem

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P