Sony Ericsson x8: hjælp til et nyt tastetur??

hej[i]

Jeg har en Sony Ericsson X8, som har computer tastetur, er der nogle måde som man kan lave det om til et normalt mobil tastetur, da jeg ikke kan finde ud af at trykke på de små taster...

Har snart haft min X8 i 14 dage og kan stadig væk ikke finde ud af det.

Så jeg håber at der nogle som kan hjælpe mig? tak[i]

-V.H. Thomas Hansen

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg kender ikke den pågældende telefon, og har heller aldrig set een, men såvidt jeg kan se på denne Interaktive telefonsimulator, så har du da mulighed for at betjene telefonen via et normalt telefontastatur der fremkommer som Touch Screen når du klikker / trykker på ikonet i nederste venste hjørne af telefonens skærm på billedet i dette link:

http://www.sonyericsson.com/cws/support/phones/detailed/trythephone21/xperiax8?cc=dk&lc=da

Mvh FN ;-)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

PS: Du kan downloade en udvidet brugermanual gratis på dette link:

http://diplodocs.dk/brugsanvisning-brugervejledning-betjeningsvejledning/SONY%20ERICSSON/XPERIA%20X8...

Scroll lidt ned af websitet og klik på PDF-ikonet i højre side af skærmbilledet.

Jeg har selv downloadet manualen for at se om det virker, - og det gør det. Kikser det for dig, så kan jeg uploade manualen til dig på et aftalt link.

Mvh FN ;-)

Jeg siger mange tak, men jeg kunne desværre ikke finde noget om at skifte tastetur desværreTrist humørikon

V.H Thomas Hansen

inde på market, kan du hente en gratis app til et nyt keyboard/tastatur, det hedder smart keyboard trial med forskellige tastatur muligheder, blandt andet alfanumerisk tastatur..der findes en udgave der koster noget også, men den her er okay og der er en god brugervejledning med...eneste minus er at den indimellem kommer med en besked om man vil uploade til den udgave der koster penge...så svarer man bare nej og er videre...den har nogle rimelig kedelige smileys...altså de gammeldagse man selv laver...men i forhold til at have computer tastatur er det her helt sikkert til at leve med.

Leiku

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P