Sony Ericsson X10 mini pro xperia

I går fik jeg en Sony Ericsson X10 mini pro xperia, og når jeg "time outer" skærmen og vil låse den op igen efter et stykke tid, virke touchen ikke. Jeg kan værken trykke på noget eller nogen ting, det er kun de rigtige knapper jeg kan bruge. Så hver gang den gør det bliver jeg nødt til at tage bagcovert af og pille batteriet ud og starte forfra. Jeg ved ikke om det bare er mig der har indstillet den forkert på en eller anden måde, men jeg kunne i hvert fald godt tænke mig noget hjælp til at finde ud af det :-)

- Mvh. Sarapernille

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

er problemet ikke bare at du ikke kan låse skærmen op(lige som man låste tasteturet i gamledage).

idet tilfælde skal du bre trykke på knappen med de 4 firkanter på, som også står beskrevet i manualen.

/edit/ og på skærmen.

det kan også være du har lavet et mønster med punkter på skærmen du skal trykke får at låse skærmen op, hvis det er tilfældet så skriv lige igen så vil jeg lave en vejledning til hvordan du slår det fra.  

når den siger lås op siger den at jeg skal trykke op den knap hvor der er de 4 firkanter, og det gør jeg så. Så viser den skærmen som den er låst op, men jeg kan kun bruge de rigtige knapper.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

så tror jeg et der er en software fejl og vil beda dig om at følge den her vejledning til at reperer softwaren, jeg har skrevet i en anden tråd.

/t5/Mit-TDC/Knas-med-licenser-fra-TDC-Play-p%C3%A5-SE-X10-mini-pro/m-p/2025#M360

håber det hjælper.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P