Sonos / TDC Play - playlister

• Kaz
  • 0 kommentarer
Fint at TDC Play nu fungerer til Sonos via Sonos Labs. Dog er der et par ting, som afholder mig fra helt at opsige mit spotify abonnement og gå over til TDC Play. Det mest afgørende er følgende:

Jeg kan gemme playlister i TDC Play, men jeg kan ikke tilgå dem via Sonos afspilleren. Bør playlisterne ikke fremkomme automatisk i Sonos afspilleren, når jeg gemmer dem i TDC Play?

Gør jeg noget forkert?

På forhånd tak.

7 Kommentarer

Hej Kaz,

Playlister oprettet i TDC Play kan du godt tilgå via Sonos Controllere.

Du finder dem under TDC Play Musik/Playlister/Mine Playlister.

Tak for svar.

De playlister, som jeg opretter via min iPhone, fremkommer ikke når jeg går i TDC Play Musik/Playlister/Mine Playlister via Sonos controlleren Trist humørikon

Playlisterne kommer til at ligge under kategorien "Mine Playlister Mobil" i TDC Play app'en, men fremkommer ikke via Sonos Controlleren...

PFT

Nøjagtig samme problem her!!

Er der nogen der ved, hvad jeg skal gøre for at afspille mine TDC playlister på mit Sonos anlæg?

Jeg kan også gemme playlister i "Mine playlister mobil" på min Iphone, men jeg kan ikke tilgå playlisterne på mit Sonos.

Hvad er problemet?

Tak

Har lige modtaget en Sonos i julegave, og har samme problem. Jeg kan ikke importere playlister fra TDC Play.... what to do?

Har måske fundet en løsning, men det har så resulteret i en ny udfordring.

Jeg prøvede at oprette en playlist via play.tdc.dk i stedet for på iPad'en. Sonos kan godt finde playlister der er registreret under "Mine Playlister Web", men ikke dem under "Mine Playlister Mobil". 

Nogen der ved hvordan jeg ændrer playlister til at være registreret under web, som allerede er lavet via mobil?

For det er da noget bøvlet at skulle starte computeren op for at oprette en playliste, hvis man sidder med iPad'en foran sig, og faktisk kun ønsker at bruge denne.

Playliste oprettet på TDC play app'en kan ikke ses i sonos. Er det rigtigt.
Hej Lebeck,

Mig bekendt kan du kun se dine TDC Play playlister i Sonos controlleren, som er oprettet i controlleren.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)