Sonos, TDC play


  • Rmb
  • 0 kommentarer
Hej, har lige sat mit nye sonos app op, når jeg prøver at logge på siger den at TDC ikke genkender mine oplysninger. Jeg kan godt logge på tdc play appen.
Nogen forslag

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Rmb

Jeg kunne se, at du ikke havde fået noget svar.

Hvis du kan logge ind på TDC Play, men ikke via Sonos, så kan du prøve at lave din adgangskode om. Det gør ofte en forskel. Hvordan kan du se her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=24879

/Stefan

Jeg kan bekræfte at det virker at skifte koden.

Jeg forsøgte første at ændre koden og prøvede så at logge på igen, det virkede ikke på min iphone 5, så prøvede jeg min kones iphone 4, det virkede heller ikke. Men da jeg prøvede fra min ipad, kunne jeg komme på. Og da jeg først kom igennem, virkede det også på vores andre enheder.
Jeg gjorde det fra web - så testede slet ikke fra telefon... men det lyder som en bug Glad humørikon

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)