Soluto, fri software fra TDC (hurtigere opstart af PC)

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hvis i downloader Soluto og installerer det, skal i lige være opmærksomme på, at hvis i får BSOD kan det være Soluto. Det tog mig et stykke tid, før det gik op for mig hvorfor min PC skabte sig åndsvagt.

Hvis i installerer det, så gør jer selv en tjeneste, at lave et genoprettelses punkt, bare for en sikkerheds skyld  [i]

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Tak for inputtet.

Jeg installerede Soluto, og det fungerede uden problemer. Jeg fandt frem til to processer, som jeg kunne undgå ved opstart, hvilket sparede mig for 1-2 sekunder. Men ... Soluto tager 6-7 sekunder ved opstart, så det var ikke nogen god deal! Nu afinstallerer jeg det hurtigst muligt igen.

Hvis man har styr på sin Opstart (fx ved brug af gratisprogrammet CCleaner), så er det ikke ubetinget nogen god idé at installere Soluto, men TDC har jo også fremhævet brugervenligheden, som én af de væsentlige begrundelser for at installere Soluto, og ikke at pc'ens opstart nødvendigvis bliver hurtigere af det! Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)