Søger ny udbyder af TV og bredbånd - nogen anbefalinger?

• Deltager
  • 2 kommentarer

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

Tjah, jeg har den anbefaling, at du skulle spørge andre steder end lige i TDC's forum.

Alle andre du kan finde (bortset fra Yousee) er konkurrenter til TDC.

Jeg fristes til at sige alle andre end TDC. Det afhænger af hvor du bor, hvilke tilbud du kan benytte. Jeg vil klart anbefale fibernet. Det kan vi desværre ikke få her, så må nøjes med home trio. Her lovede de at forbindelsen kunne opgraderes til en 20 megabit da vi skulle bestille, jeg bad dem ekstra om at undersøge om det kunne lade sig gøre da vi har 2 tv og flere pc`er, men sandheden var, da internet og telefon var afbestilt hvor vi havde det og da montøren kom fra TDC, så kunne han nemt fortælle os at vi aldrig kunne få det op på 20 mb højest 5-8 mb. Så tro ikke hvad de siger, det kan du ikke stole på.

Hos vores tidligere udbyder kunne vi hente 16 mb. Så sidder her og nyder tv med hakkende forbindelse og internet der er så langsom det burde forbydes...

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Winther

Velkommen og mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Jeg er ked af, at du oplever fejl på din TDC HomeTrio.

Hvis du oplever at billedet fryser eller hakker, så vil jeg bede dig fejlmelde linien til Hotline. Du kan se her, hvornår du hurtigst kommer igennem:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_tv

Hvis dette ikke afhjælper problemet, er du meget velkommen til at skrive herinde igen.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8