Søgemaskine på Play web (beta)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

• Bruger
  • 20 kommentarer
Hey

I har efterspurgt en opdatering af søgemaskine på TDC Play:

Nu behøver du ikke skrive mere end 'Mi' i søgefeltet, og straks dukker Michael Jackson op. Med den nye Autoudfyld er det blevet både hurtigere og lettere at søge musik frem på TDC Play. 

Efterhånden som du skriver flere bogstaver i søgefeltet, kommer der forslag til, hvad du mener - rangordnet efter de mest populære kunstnere. Du vælger et forslag ved ganske enkelt at rykke musen ned gennem rullebaren. 

Funktionen fungerer ved både kunstnere og titler. Og er du ikke verdens bedste staver, er der også hjælp at hente. For funktionen gætter sig til, hvad du mener ud fra de mest almindelige slå- og stavefejl.

Det er muligt at lave kombineret søgning på dele af kunstnernavn og titel, her vil der ikke komme forslag men istedet vil der komme en søgning frem der viser det mest sandsynlige match.

DBH

C

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg kommer lige med feedback:

Jeg ved godt, at det kan være trættende at høre på i længden, men jeg syntes og synes det er forkert at begynde at designe og tweake på webplatformen, når det ville være meget bedre at udvikle et program som Yousee's player eller W!mp, Spotify mv., så man kan bruge tdc play på BÅDE PC/MAC.

For himlens skyld, det ville skabe jer flere kunder, mere god (bedre) omtale fra Macbrugerne af, og øge indtjening og dermed skabe et bedre grundlag for bedre priser mv.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Som jeg har skrevet tidligere bliver der ikke kommunikeret om roadmap og fremtidig udvikling af Play tjenester og platforme. Jeg er ikke enig i at der ikke skal optimeres på tjenesten selvom der er andre produkter på vej. Projekter har det med i en stor organisation at ændre kurs.

DBH

C

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Lige noget andet, jeg fik ikke rigtigt svar, men er det også tophemmeligt at få at vide om favicon-problemet bliver fikset? - Eller er det en oversebar optimering. Blinkende humørikon

Fortsat god dag!

mvh HeinrichP 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)