Softwareudgave 13.10 til Nokia 6700 classic. Hvornår?

• 0 kommentarer
Jeg har for nyligt købt denne telefon og kan se Nokia har lavet version 13.10 (mod 10.50 i telefonen).

Hvornår bliver den tilgængelig?

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Du skal tilslutte din telefon til computeren. og hente og installere dether program fra nokia http://www.nokia.dk/produktsupport/download-software/pc-suite.

så skal du følge nokias vejledning til software opdatering, så vil du få afvide om der er kommet en opdatering til telefonen.

en dato til hvornår kan jeg ikke give dig, eller om den kommer til din telefon.

Ja, jeg har netop prøvet updateren. Men får at vide at der ikke er noget nyt og at hvis der findes en (som jeg kan se på Nokias site), så er det fordi den ikke er godkendt af teleselskabet endnu.

Så derfor, var det en dato på, hvornår TDC godkender den nye software, jeg efterspurgte.

Der er jo nogle gode ting i den nye software (fx gratis navigation), som ville være rare at få.

Men jeg må så bare checke med jævne mellemrum, når der ikke er nogen dato endnu.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Lyder lidt sjovt, at  tdc skulle bestemmer hvilken software du skal køre med, det er jo det samme som at sige at du ikke må køre linux eller hved du ellers kunne finde på at køre forde de ikke havde tested det, hvilked der ikke er nogen der kan da vi lever i et frit land og ikke i nordkorea eller noget i den stil,.

du kunne jo prøve, hvis du kender nogen der her et simkort der ikke er fra TDC at sette det i  telefonen og så se om du kan opdatere! 

Jeg oplever nøjagtig det samme. Har spurgt Nokia support uden at få et brugbart svar. Hvorfor svarer TDC ikke?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej 6700

Jeg har ikke svaret dig, fordi det svar miela1 giver dig, er det samme som jeg kan give. Så det havde jeg ikke set som et problem, at det kom fra miela1. Han er faktisk mere vidende end mig, på alt andet end Macintosh computere og for mig at se om ikke den dygtigste (vil ikke fornærme andre) så een af de dygtigste som skriver her på forum.

Meningen med forum er jo netop kunde til kunde hjælp.

Hvis du ønsker et specifikt "TDC svar" vil jeg selvfølgelig være behjælpelig. Vil du formulere for mig igen, hvad jeg skal svare på?   Glad humørikon

Venligst

Patrick

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)