smsmedia


Hej

 

Vi har købt 2 mobiler 5-3 og 2 mobiler 6-3 alle 4 med smsmedia abonnement, de stod alle 4 hos TDC inden, og skulle også fortsætte med det bare med smsmedia

 

Vi får sat telefonerne op, det er ale 4 smartphone. så vi gik jo på nettet med det samme, det første var at få en apps, så vi kunne føle forbruget (300mb om mdr.) 

 

problemet er nu at TDC først retter til det nye abonnement 14 dage efter!!! vi har kvitteringer på at vi har købt dem dags dato med smsmedia. vi fik en stor regning

 

Nu har vi henvendt os 6 gange både telefonisk,personligt og på mail

 

Der sker intet......... i starten fik vi at vide, at det blev rettet med tilbagevirkende kraft

 

Vi er ved at være desperate. I dag var vi blevet at vi blev ringet op af TDC, og har siddet klar,men TDC har ikke ringet som aftalt. Hvad kan vi gøre???  

1 Kommentar

Send en klage ind til TDC. De har en klage afdeling, som tager sådan nogle ting seriøst. Du kan gøre det via nedenstående link.

http://tdc.dk/kontakt/klage/

Men normalt så modtager man jo en ordre bekræftelse når ens abonnement er ændret til det nye. 

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)