SMS problemer.

Jeg har en Sony Ericsson W595. Den er lidt over et år gammel.
Siden fredag aften har den nægtet at sende/modtage beskeder. Når jeg går ind for at skrive en besked og vil trykke send siger den "Telefonens hukommelse er fuld. Slet en eller flere filer efter eget valg". Det har jeg så gjort, så nu er der 20 MB ledig på telefonens hukommelse og 1534 MB ledig på mit hukommelseskort. Men den gør det stadig! Der er fin forbindelse til den, 3G er på og jeg kan fint ringe, men den nægter at sende/modtage beskeder!
Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, hjælp :-(?

9 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

det er ikke sikkert at det er nok at du har slette så der er plads til mere data, det kan være plads der er dedikeret til smser der er fyldt, du skal derfor lige prøve at slette nogle smser.

det kan også være at det vil hjælpe at genstarte din telefon.

Det har jeg også gjort, der er ingen beskeder i indbakken eller sendte beskeder. Har også slettet dem jeg har gemt :-( Har også tændt og slukket den. Har ladet den være i to dage tror jeg, slukket, men den gør det stadig.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

så er der sansynligvis en fejl på din telefon, det du skal prøve er at resette den til ferbriks indstillingerne.

hvis det så ikke virker skal den sendes til repation.

Det vil jeg prøve! 
Tusinde tak :-)

Hej igen! Jeg prøvede at resette den, men den sagde det samme :-/
Har du nogen idé hvad en reparation vil komme til at koste? Vi er på et stramt budget, så det ville være dejligt at få en idé om hvad det kunne komme til at koste!

Omdømme 3

Hej,

efter som det er en software fejl, er jeg næsten sikker på at den er dækket af garentien, telefonen er jo heller ikke så gammel endnu.

så har du gemt din kvitering skulle det ikke koste nåde, hvis ikke så gå ned i den butik hvor du har købt telefon, de vil typisk kunne se i deres system at dt er en telefon købt ved dem.

Hej,

Jeg har selv tidligere oplevet problemet med Sony Ericsson telefoner. Den har en afgrænset mængde plads til sms og mms besker. Kan ikke lige huske grænsen, men ligger omkring 200-250. Det er derfor kun nødvendigt at rydde godt op i sms indbakken, for at du igen kan sende og modtage. Telefonens hukommelse og lagerplads på kortet benyttes kun til downloads og opbevaring af musik, videoklip, ringetoner osv.

Tusinde tak, jeg vil til at lede efter kviteringen så!

Det er nemlig det der er problemet, jeg har ingen beskeder til at ligge i min indbakke eller noget, men den siger at der ikke er plads! Men ellers tusinde tak for hjælpen :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)