SMS med mobilt bredbånd

Jeg kan godt modtage SMS på PC med mobilt bredbånd i "Connect It", men kan ikke sende SMS fra "Connect It"!

Kan nogen hjælpe?

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

har du forsøgt at følge den her vejledning.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=20800, den er godt nok til det andet program, men framgangs måden skulle være den samme.

Er prøvet, har også prøvet at indsætte nummeret på sms-centralen +45 40 39 09 99!

"Connect It! Fremkommer med en "fejl" meddelelse som jeg kan give senere!

Når jeg forsøger at sende en SMS, flyttes SMS efter kort tid i "udbakke" til "kladder" og "Connect It" viser følgende sms fejl oplysning:

Exception while handling sending smsclass util::AtTimeoutEx | 0 | Timeout while waiting for AT: (et her udeladt antal tal og bogstaver!). | .Huawei.cpp | ace::Huawei::Transact | 543Stack Entry | 0 |  | .Huawei.cpp | ace::Huawei::Transact | 574Stack Entry | 0 |  | .GenericWWan.cpp | ace::GenericWWan:Humørikon frustreretendSms | 2773Stack Entry | 0 |  | .DeviceManagerDeviceManager.cpp | ace:Meget glad humørikoneviceManager:Humørikon frustreretendSms | 1243Hvad mon det betyder?
Jeg har samme problem, Jeg kan modtage - men får samme fejltekst ved send.

Jeg har fundet en vejledning som er lavet til Connect IT, men der er godt nok få knapper man skal trykke på, så kan næsten ikke forestille mig at det er det som er problemer, men her er den hvertfald: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=26466

Har i undersøgt om sms funktionen er med i jeres abonnement og har i kunnet sende sms'er tidligere? Hvis det har virket før, ville jeg prøve at geninstallere Connect IT. Ellers lyder det næsten til at i skal have fat i TDC og undersøge om abonnementet er klar til at sende sms.

Nej, jeg har ikke tidligere kunnet sende sms. Det er et relativt nyt abo. Og sms først afprøvet i dag.

Ja., tak for linket - men det niveau er vi forlængst passeret. Der er helt bestemt ikke tale om alm. brugerfejl. Jeg ved godt hvordan man gør, men det virker ikke.

Der står ikke noget konkret i mit abo om sms - men der er nævnt at man kan sende den sms til tdc's fordelsprogram. Desuden skulle den vle ikke komem med en teknisk information, hvis der var tale om at man ikke skulle kunne sende sms. Så ville det da være en helt anden fejlmeddelelse/-type. Softwaren burde slet ikke give muligheden så heller.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)