Smileys

Har netop fået en Sony Xperia Go. Når jeg sender SMS og fx vil anvende en smiley eller andre sjove tegn - vises der kun en kode på modtagers skærm - ordene er rigtige nok - men et hjerte bliver til:       <3

Nogen der ved hvor der skal "skrues"

På forhånd tak.

Jens

5 Kommentarer

Hold da op - siden jeg er "på den anden side " af de tres, troede jeg at jeg var den eneste der ikke vidste svaret på spørgsmålet - er der slet ingen der har et bud ?

Hej Jens

Jeg er også på den anden side af de tres. ;-) = Blinkende humørikon

Jeg har en samsung s2. Når jeg skal vælge de der smileys, skal jeg vælge ud fra en række med koder. Når jeg sender beskeden omdannes koden jeg skriver til en andreys-smilie, som jeg ikke fatter en brik af. Syns de er tudegrimme.  Hvis dine modtagere af dine smileys kun ser koderne og ikke smileyes'erne, kunne det jo være dine modtageres telefon der ikke er "skruet" rigtig på.

Når jeg sidder og skriver dette indlæg og vil sende dig et hjerte, klikker jeg på smileys i rækken her over, og koden sættes ind:  .heart.  men når den sendes til forum-indlægget forvandles koden til et Hjerte

Dette var mit bedste bud, er der andre der har en forklaring?

vh Maja

PS: nogen der ved hvordan jeg kan få andre smilei's istedet for de rædselsfulde grønne androids-smileys?

@Maja - tak for det - men på min gamle telefon kunne jeg godt sende diverse smileys - og modtageren kunne også modtage dem - så jeg har mistanke om at jeg skal ind og sætte et flueben et eller andet sted - nå måske det dukker op når jeg får brugt den lidt mere. :-)

hej igen

Det kan jo være der er et lyst hoved der kan hjælpe os Meget glad humørikon hvis du selv finder løsningen først, så husk at fortælle os andre det.

Det skal jeg nok :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P