Svar

Smart TV - internethastighed.

• afs
  • 0 kommentarer
Hej. Ønsker at bruge de forskellige app's i vores Smart TV ( musik, film e.t.c.) og det kører for det meste ok. Vi ser dog også udfald hvor TVet skal downloade for fortsættelse. TV køre trådløst på en forbindelse med 10/1, og jeg vil gerne hører andres erfaring m.h.t. hvilken download kapacitet der er nødvendig.

I.h.t. hastighedstest får vi 8,8/0,8 hvilket er ok til hvad vi bruger internettet til ellers - men har en fornemmelse at det ikke rækker til HD film.

Enhver respons er jeg taknemlig for, og på forhånd tak.

icon

Bedste svar af afs 28 november 2012, 09:31

Hej Peter.

Tak for dine svar - har været en stor hjælp for min videre afhjælpning af mit problem.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Den korrekte måde at starte på er at prøve at forbinde TV'et med et kabel i stedet for. Der kan sagtens være forstyrrelser på den trådløse forbindelse som du aldrig finder, men som er rigelige til at afbryde en billed-datastrøm.

Vh

Peter

Hej PeterA.

Tak for din tilbagemelding. At kabel vil kræve et kabeltræk her i huset, men sikkert det rigitige at gøre. Med en kabelopkobling er jeg dog stadigvæk interesseret i at høre hvilken downloadkapacitet der er nødvendig - rækker mine 10/1?

På forhånd tak.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Umiddelbart skulle det være rigeligt. Problemet er at du sagtens kan have god hul igennem til verden - men at der er noget der forstyrrer den interne kommunikation i huset.

I første omgang gik mit forslag på at prøve med et kabel ud på at forsøge at udelukke denne fejl. Hvis fejlen også er der med kabel - så har fejlen en anden karakter. Så jeg vil stadig foreslå at du forsøger dig med et midlertidigt kabel af god kvalitet, som det første.

Vh

Peter

Hej Peter.

Tak for dine svar - har været en stor hjælp for min videre afhjælpning af mit problem.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)