Smalbånd

Hvordan kan man tilbyde nye kunder en bredbåndsforbindelse op til 20 Mbit/s når jeg som gammel "Home trio" kunde ikke kan drive min "smalbåndsforbindelse" over 7,3 Mbit/s (4,3 Mbit/s med TV-box tilsluttet). Det er da forskelsbehandling og misrøgt de gamle kunder.

Hvordan kommer jeg nemmest fra "krybesporet" til "overhalingsbanen" ?

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Det får du også automatisk med tiden. (Inden for nogle få måneder, antageligt).

Hvis du vil fremskynde processen kan du henvende til TDC og bede om at få dit abonnement ændret til de nye betingelser (den nye hastighed).

Det kan du gøre her på dette link, eller ved at henvende dig i en TDC Butik.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_bb

Mvh FN ;-)

PS: Er du sikker på det er "Smalbånd" du har? For mig lyder det som "ExtraSmall". Meget glad humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Noget tyder på at du har hometrio med 8,5 mb

Det har du sandsynligvis fordi at afstanden til nærmeste udstyr er for lang til 10 mb

Hometrio må aldrig sidde på en linie hvor man forsøger at få mere ud af den end den kan bære.

Det ville ødelægge tv-signalet fuldstændig. Du vil derfor sandsynligvis aldrig kunne opnå den høje hastighed med eller uden hometrio. Vi er desværre bare nogle der bor lidt for langt væk til det super hurtige net. De 7,3 skal tillægges 20% som er overhead på data. At den falder med stb boxen tændt er naturligt da denne trækker mellem 2 og 4mb.

mvh

Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)