Små omkostninger i udlandet?

Jeg skal på ferie i udlandet. Hvilke indstillinger skal jeg sætte min mobiltelefon op til, så jeg undgår at få en kæmperegning for at hente data til udenlands takst?

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Du skal som et skal slukke for mobildata, hvordan du gør kommer an på hvilken telefon du har, så hvis du skal have hjælp til det skal du nok lige fortælle hvilken telefon du har. 

Det drejer sig om en htc wildfire og en ericson x10 mini

miela1 skrev:
Hej,

Du skal som et skal slukke for mobildata, hvordan du gør kommer an på hvilken telefon du har, så hvis du skal have hjælp til det skal du nok lige fortælle hvilken telefon du har. 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

så er det forholds vis nemt, på bægge telefoner kan du nemlig tilføje en Widget til kontrol af datatrafik.

der er dog lidt forskæld på hvordan du går på de 2 telefoner. og jeg ved kun hvordan du gør på x10 serien.

Datatrafik.

Klik på "mere kanppen"(den med 4 firkanter) >> klik Arranger Widgets >> Tilføj widget >> vælge Datatrafik.

Du kan på bægge telefoner også gøre det under indstillinger.

Indstillinger >> Trådløst og Netværk >> Mobilnetværk >> Datatrafik(du skal fjærne fluge benet)

håber det hjælper, jeg ville have sat nogle billeder ind med er ved at flytte om så jeg kan ikke finde mit datakabel, har fået ny sofaHumørikon med tunge

Tak for hjælpen. Tillykke  med din nye sofaBlinkende humørikon

Hvis man er i nærhen af et åbent netværk er de så gratis at downloade?

Omdømme 3

Hej,

Ja hvis du er i nærheden af Åbne netværk(Wifi) så er det gratis.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)