Slutning mangler

Hvordan kan det være at når man bruger tdc-play på tvét, alså høre musik, så nogle gange mangler slutningen af nummeret .

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej cooldaddy

Det lyder lidt specielt. Slutningen af numrene burde ikke mangle overhovedet, og hvis det fortsætter, er det muligvis noget, vores teknikere skal have taget et kig på.

Stopper musikken bare helt, eller skifter den bare inden sangen er færdig?

Jeg vil foreslå dig at prøve med et genstart af hele TDC TV systemet og se, om det hjælper på det. Hvordan kan du se her: Genstart TDC TV udstyr

Fortsætter det, kan du kontakte vores hotline, så der kan ses nærmere på problemet - du finder kontaktinformationer her: http://kundeservice.tdc.dk/kontakt

Hej :-)

Den skifter bare inden sangen er færdig, det er ikke hvergang det sker, ca hver 3-4 gang.

Har prøvet at genstarte systemet.

Jeg har så sent som i dag oplevet problemet, men kun når jeg afspiller fra TV.

Jeg tog fx Maria Bramsens album, der ligger i aktuelle danske og afspillede de første tre numre. Fra TV blev de sidste ca. 25 sekunder klippet af hvert nummer. Jeg prøvede på min mobil med TDC PLAY app - der var ingen afkortning. Jeg har lige prøvet på PC, og der var heller ingen afkortning.

Jeg har for nyligt genstartet mit udstyr, så der burde ikke være noget der.

Vh Erik

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa.

Jeg blander mig også lige i dette, da jeg har haft nævnte problem med at den afspiller ca 2-3 min af en sang, og derefter springer videre til næste. Dog har jeg døjet med dette i over 1 måned, men været nok så tålmodig, indtil jeg fik en fejlmelding tidligere denne uge.

Var derfor i kontakt med Hotline tidligere på ugen, og fik at vide, at der arbejdes på at løse det, hvilket jeg nu ikke kan tjekke, da jeg nu får flg fejl - som der arbejdes på at løse.

Den fejl, som jeg nu får, (og der arbejdes på - De har fået TV-Arkiv op at køre) er, at hvis der trykkes på den blå D-knap for at gå ind til musikken, vises der nu på tv'et:

Fejl ved indlæsning af side

Fejlkode: 500 .. Beskrivelse: Der er sket en teknisk fejl, prøv venligst igen senere. (500)

Tjekkes Detaljer, vises dette:

kx: Failed to load resource

WebException: The remote server returned an error: (500) Internal Server Error.

Har netop kontaktet Hotline igen for 15 min siden, da denne Fejlkode 500 er en ny ting, som jeg ikke mødte ved den første fejlmelding til Dem. De arbejder nu på dette problem - men ikke den med at hoppe i musikken - hvilken jeg skam nok skal ringe til Dem i morgen om. Blinkende humørikon

Hej

Jeg oplever nøjagtigt det samme. Kun når der afspilles fra TV og ikke hver gang. Men det er meget irriterende! Hvor langt er man kommet med at få løst dette?

MVH BHP

Nogen der har fået løst dette problem?

Det har været et problem for mig siden i sommers, da vi flyttede ind i vores nye hus og fik installeret TDC.

Jeg bruger ikke TDC Play så tit via TV, hvilket nok skyldes dette problem, men det er irriterende når man en sjælden gang gerne vil spille lidt god musik på stueanlægget, at man istedet skal tilslutte sin telefon og afspille musik via den.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)