Slukket for strømmen, tdc logo

Halløj!

Mine forælder bestemte sig for at flytte lidt rundt i stuen, det krævede så at det skulle tage strømmen til tv'et + boxen. Nu har vi så tændt den igen, men der er kun et tdc logo.

Er det bare os der skal være tålmodige, og venter de 30-40 minuter, eller er der noget i vejen?

Første gang vi startede boxen, kom den op med de grå cirkler, derefter skiftede den til logoet. Tænd knappen blinkede lidt, indtil logoet kom frem, og tiden viser 12:00.

På forhånd tak!

4 Kommentarer

Hejsa

Jeg slukker for min box hver dag og oplever en sjælden gang imellem, at der vises et TDC logo ved opstart. Hvis det ikke hjælper at trykke "OK" på fjernbetjeningen, så hjælper det for mig at tænde og slukke for boxen igen.

Håber, at det hjælper eller du finder en anden løsning.

Tak for hjælpen, men desværrer hjalp det ikke.

Jeg prøvede at trykke "OK" men lampen blinkede kun lige, og det var det.

Prøvede så at tænde/slukke, det eneste det gjorde, var at sætte tiden til 12:00 igen Trist humørikon

Har du også prøvet at lade strømmen være koblet fra et par minutter inden du tænder igen?

Selvom dette er et godt forum, så kan man jo også prøve at få hjælp hos TDC support Glad humørikon - specielt hvis det er noget akut.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Når stb boksen har været helt afbrudt for strøm kan det tage omkring 20 min inden den er klar igen. Det kræver tålmodighed og så naturligvis netkablet isat Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)