slukke for billede på TV - når playlisten er aktiv

Når først jeg har hentet min playliste ind på TV-et (jeg har home-trio) og musikken er igang, hvordan kan jeg så slukke for billedet på TV-skærmen, så playlisten bliver skjult ??

8 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Byparken

Det er ikke muligt at slukke for tvskærmen, da det også slukker for applikationen. Du vil opleve at din skærm bliver mørkere for at blive helt sort når applikationen spiller din playliste. Du må meget gerne give feedback på om det skal ske endnu hurtigere end i dag.

DBH

C

Jeg vil gerne at det sker hurtigere end i dag, men hvordan ændrer jeg indstillingen.

Hilsen Elin Møller

Omdømme 2

Hey Elin

Det er en indstilling som er i selve applikationen. Så jeg noterer at du gerne vil have at den skal gå ned i lysstyrke hurtigere.

Tak for feedback

C

Tak for hjælpen, det er rigtif fint.

Hilsen fra

Elin Møller

Hej Chriz

Ja, jeg ville gerne at skærmen går i "sort" noget hurtigere, når jeg har hentet min playliste. Har du en løsning ??

Hilsen Elin Møller

Omdømme 2

Hey Elin

Der er ikke en særskilt indstilling for om det er playlisten eller forsiden der vises.

Det vi kan se på er den generelle indstilling for apps der kan køre i baggrunden.

DBH

C

Tak for svar. Som du måske allerede er klar over så er det apps. for TV Play jeg er interesseret ændres, så musikken kan spille uden at playlisten o.a. vises på skærmen. Hvordan kommer jeg videre?? Er det noget I kan hjælpe med online eller hvad?? 

Hilsen fra Elin

Omdømme 2

Hey Elin

Tak for din feedback. Det er en fin lille tråd med brugererfaringer.

Det er ikke muligt at lukke ned for app mens musikken afspiller. Men du kan browse rundt inde i applikationen. Ellers er der ikke andet end at vente på at venteskærmen tager over.

Al viden om Play app bliver samlet her: tdc.dk/playtv

God december

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8