Sluk for DMZ på TDC box

Hej.

Jeg har et lille problem eller faktisk et stort problem. Jeg kan ikke tilslutte steam og jeg har læst at deaktivere ens DMZ ville hjælpe.

Jeg har fundet Guides på TDCs hjemmeside til opsætning af DMZ på TDC HomeBox men ikke for TDC BOX

Hvad jeg gerne ville vide var hvordan man deaktivere DMZ på ens TDC Box.

Håber i forstår hvad jeg mener ellers må i jo skrive så jeg kan forklare det lidt bedre

- Nicklas Hallen

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Der er snart mange tråde om opsetning af DMZ på TDC Homebox og TDC Box og hvis min hukomelse ikke svigter mig har vi fået afvide/konkluderet at du ikke ken endre DMZ instillinger på TDC Box og det kun er TDC Homeboxen du kan på.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med dit problem men jeg skal lige vede noget mere om det.

Hvad er det for en streem du vil tilslutte, streem kan jo være meget.

hvad er grunden til at du vil tilslutte en "streem".

Grunden til at jeg gerne ville tilslutte Steam. Steam er en platform til online spil. Steam understøtter ikke DMZ og jeg ville gerne vide om det er muligt at skifte nuværende TDC Box ud med TDC HomeBox nu hvor det er konkluderet at jeg ikke kan slukke for DMZ på min TDC Box.

Jeg har abonnementet HomeDuo 

Nu går jeg lidt off topic

Da jeg bestilte HomeDuo havde jeg bestilt teknikker op til mig til at opsætte min box men da jeg modtog en Box og samlesæt. Senere kom der en teknikker og han havde en box med også. så nu står jeg med en Kasse med Box kabler og manual. Er det noget jeg skal sende tilbage med det samme?!

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, og undskyld jeg ikke gjorde det helt klart.

Efter som du ikke kan opsette DMZ på din TDC Box kan du heller ikke slukke for DMZ af den simple grund at det ikke er tændt.

DMZ bruger du kun hvis du vil bruge din ejen router men TDC Boxen kan du jo ikke med så det er ikke noget du skal tænke over om du kan der er en anden grund til at du får en fejl.

Med hensyn til det du skal sende tilbage, så vendt bare til TDC finder udaf det er noget de mangler.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Jesper12 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Nicklas

Tak for dit indlæg.

Du kan sagtens sende dit overflødige udstyr retur. Du kan sende mig en PM med dit EM-nummer eller fastnet telefonnummer, så kan jeg fremsende en tom kasse med en returlabel.

Du kan også vælge at aflevere det i en TDC butik.

Fortsat rigtig god dag.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P