Slowmo-computer

Er der nogen, der har forstand på at løse problemer omkring slowmo-computere.

Siden sidste opdatering fra Microsoft og TDC´s sikkerhedspakke er min computer næsten gået i stå.

Jeg har fået hævet min hastighed på Nettet og det har ikke givet nogen mærkbar forskel.

Den standser ofte midt i en eller anden opgave og prøver jeg at gøre et eller andet resulterer det ofte i meldingen: Programmet svarer ikke ! 

Bare det at gemme et worddokument kan tage to minutter og alt foregår med stærkt nedsat hastighed, - så meget, at jeg føler en stærk lyst til at overgå til mukkertmetoden. Den ved man da virker ! (Men selvfølgelig kun en gang).

Er der nogen, der har haft positiv oplevelse med de programer man kunne få via TDC´s hjemmeside og som skulle kunne rydde op i de programmer, der starter når man åbner computeren ?

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

hej,

man kan godt for noget ud af de programmer men jeg vil i dit tilfælde anbefale det, da det vil være at behandle symtomerne istedet for årsagen.

men for at jeg skal have en chance for at hjælpe med dit problem, skal jeg vide hvilket styresystem du har på din computer.

Hej Miela

Mit styresystem er Windows Vista

Hilsen Syfoks

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Så vil det være en god ide at gendanne din computer til et tidliger tidspunkt, den skulle selv have oprettet et gendannelses punkt da du opdateret Windows, så hvis du nogen lunde kan huske datoen skulle det være nemt.

du skal åbne "Kør"(start menu >> Kør)** der skal du så skrive "rstrui", uden gåseøjn, og klikker OK så skulle gendannelses programmet åbne. der klikker du næste og derefter vælger det gendannelse punkt der passer bedst på før du opdateret. og klikke næste og udfør.

så gør computeren resten. det er bare at læne dig tilbage, og vænte på at din computer virker igen.Glad humørikon

prøv det det skader ikke og du mister ikke nogle filer, den fjærner kun programmer og opdateringer der er kommet siden gendannelses punket blev oprettet.

tilføjet forde MajaH har referet til svaret i en tråd om sikkerhed.

**i Windows 7, skal du bare skrive det i søge baren i bunden af start menuen 

Viktigt: Vejledningen er lavet til Windows 7 og Vista, og den virker derfor også i windows 2008(som vista)/2008R2(som windows 7) server. jeg kan ikke bekræfte at det virker i windows udgaver før Windows Vista

Tak for det.

Alt er værd at prøve når skidtet ikke kører ordentligt og dit bud lyder helt rigtigt.

Jeg kan se, at der er er også nogle opdateringer fra Microsoft, som står opført som mislykkedet. Dem vil jeg også prøve, om jeg kan få installeret korrekt.

Mange tak og også rigtigt godt Nytår til dig

Omdømme 3

Hej,

Ja det med opdateringer der fejler, er meget typisk Vista, det er en af grndene til at Windows 7 kom så hurtig på tegnebrættet efter Vista kom.

der var bla. også på grund af at Vista bruger for meget prosser kræft og for mange ram. samt en masse andre fejl.

Ja der er jo grænser for hvor meget comp. kan håndtere af gangen.

Hilsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P