Sløv IE 8

Det her forum er en rigtig god ide, spørgsmålet er bare om mit *problem* går udenfor TDC og derfor bliver slettet ? nu ser vi [i]

Jeg har IE 8 og Windows 7 ultimatium og når jeg åbner min browser tager det 7 lange og 7 brede at få Ie frem. Jeg har været inde og tjekke om der er noget som stjæler pladsen, men jeg har kun de ting installeret man skal bruge...såsom flash player, adobe osv.

Et godt eks er når jeg f.eks vil skrive en besked på min facebook, så kommer bogstaverne først laaaang tid efter at jeg har tastet og det er absolut frustrerende

Er der nogen af jer der evt har en ide om hvad der evt kan blokerer ?

6 Kommentarer

Har du også de problemer hvis du bruger en anden webbrowser ?

Prøv med

Firefox http://www.mozilla.com/firefox

eller

Google Chrome http://www.google.com/chrome

/Schack

Jeg har også haft problemer med IE8 i den seneste måned efter en af de utallige opdateringer til Windows XP. IE8 crasher hele tiden. Når jeg åbner Windows jobliste kan jeg se, at der er adskillige iexplorer processer igang, selv om at jeg kun har et enkelt vindue åbent.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Prøv at updatere computeren der skulle lige været kommet en update der løser problemer med IE8, bl.a. Hastighed, problemer med at den holder med at svare mm.

det kan selvfølig også at computeren er for langsom, i det tilfælde vil jeg anbefale firefox.

håber det kan hjælpe

Du har formodentlig et eller andet tilføjelsesprogram liggende, f.eks. google toolbar til IE.

Prøv i første omgang at nulstille din IE; klik på Funktioner, vælg Internet indstillinger og gå til fanen Avanceret. Klik på nulstil og følg anvisningerne.

Prøv at nulstille Internet Explorer... Du har, som Gitte, sikkert tilføjelsesprogrammer liggende, der får IE til at arbejde meget langsomt - eller helt gå ned.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)