Slettet Optaget TV

Til morgen var alle mine optagelser slettet. Da jeg forsøger at optage til aften, kommer der en engelsksprogedet fejlmeddelse ? Nogen der har oplevet det samme?

7 Kommentarer

Hej

Prøv at genstarte digitalboxen, så skal problemet være løst.

Det har hjulpet mig.

MVH

hj100

Hej molly2300

Har du mere end én digitalmodtager? Hvis du har, så sluk for strømmen til alle, tænd den store (med harddisken), og når der er billede på denne, så fortsætter du med din multiroom en for en indtil der er billede på alle igen.

Venlig hilsen
Søren 

Vi har samme problem... alt optaget TV er lige forsvundet og optagefunktionen virker ikke.

Jeg har haft slukket alt udstyret og tændt en efter en... men det hjælper lige lidt.

Det er fandme rystende, at det her TDC lort virker så dårligt, når man betaler kr. 900 pr. måned... så forventer man altså, at det virker... håber der er en TDC ansat der snart kan afhjælpe problemet. Vi har fejlmeldt det overfor TDC, men der sker bare ingenting!

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Fredsø skrev:
Vi har samme problem... alt optaget TV er lige forsvundet og optagefunktionen virker ikke.

Jeg har haft slukket alt udstyret og tændt en efter en... men det hjælper lige lidt.

Lyder som om at Plus-abb er ophørt ved en fejl. Hvis i er lidt "heldige" kan TDC åbne igen og optagelserne er der stadig.

Jeg kan godt se TV. Det eneste problem jeg har er at under MENU er optaget TV forsvundet.

Der sker heller ikke noget når jeg trykker den røde knap ind. Så jeg kan heller ikke optage.

Jeg fik klaret problemet ved at slukke TV boksen, vente 20 SEK og når tre linier viste sig

på displayet at trykke på OK og pil ned samtidig.

Så begyndte boksen at nulstille - efter en tid startede det hele op og virkede okay.

mvh søren

Hej molly2300

Den nulstilling vil jeg fraråde på det kraftigste. Den sletter nemlig alle optagelser permanent.

Venlig hilsen
Søren

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)