Slettet mail.

Min mail var slettet da jeg skulle ind på den har til morges.

Jeg kan godt komme ind med min kode men jeg kan ikke komme ind til min mail. Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre ??

1 Kommentar

Hej Mia

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Hvor?

og hvad er slettet?

Dine mail eller kan du ikke finde din mailbox?

Redigeret tilført:

Hvis det er din mailbox og din mailbox stammer fra dengang det hed Freemail, kan den være nedlagt. 

På Netbasis siden http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=26068 står der at

Pr. 1. oktober 2010 ændrer TDC prisen for Netbasis abonnement. Prisen ændres fra 0 kr. til 29 kr./md.

Neders på siden står der i et blå felt:

Bemærk - For at flytte din netbasis mailkonto til dit bredbåndsabonnement, kræver det, at du ikke allerede anvender mailkontoen som er tilknyttet dit bredbåndsabonnement. Har du allerede en mailkonto på dit bredbånd, vil denne mailboks blive slettet (både mailadresse og mails). Hvis du vælger at slette din eksisterende mailboks på dit bredbåndsabonnement, anbefaler vi, at du hurtigst muligt flytter dine mails fra denne mailkonto.

--------------------

Ovenstående er rent gætteri og jeg vil derfor anbefale dig at kontakte TDC, hvis jeg har gættet rigtigt..

Hotline og fejlservice*  80 80 80 47   8-20

-----------------------------

Du er meget velkommen til at vende tilbage til denne tråd, når du har nyt, for at dele din viden med os andre;

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)