Sletter alle optagelser

Er der nogen andre her, der har samme problem som os.... vi har hometrio, og synes det er rigtigt dejligt at optage programmer og se dem, når det passer ind i vores hverdag. Men men, det er nu 3. box vi har, og det hænder at boxen smider alle vores optagelser. Den box vi har nu har virket fint i lang tid, men i fredags opdagede jeg at alle optagelser var væk, nå.. vi må jo prøve igen, her i formiddag sad min datter og så tv, pludselig frøs billedet, det stod stille i ca. 10 minutter, hvorefter boxen genstartede og endnu engang havde den smidt alle optagelser, her i eftermiddags havde jeg optaget en film, skulle lige se den her kl. 18 - startede den og pludselig frøs billedet igen, og væk var filmen... øv... sikke noget møg...  er vi virkelig de eneste der har dette problem???

5 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints ThomasG har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Jyttes

Tak for dit indlæg.

Jeg er ked af at høre, at du har problemer med din Trio løsning, det skal vi have løst.

Det første jeg vil bede dig om, er at slukke både din TDC HomeBox og alle dine TV bokse. Så tænder du kun for din TDC HomeBox, og afventer at alle lamperne lyser som de skal, derefter tænder du dine TV bokse.

Hvis dette ikke virker, er du nød til at kontakte os, så skal vi nok finde en løsning Glad humørikon

Du kan se vores kontakt oplysninger her: http://go.tdc.dk/fkcrs

Med venlig hilsen

ThomasG

Kan tilslutte mig:

Vi står i nøjagtig samme problem som vedkommende der startede denne tråd. Disk usage står til 79% ved 10 optagelser. For 14 dage siden slettede harddisken simpelthen alle optagelser der i forvejen var på harddisken, dette efter en lang periode hvor den ofte havde tendens til at "fryse".

Nu er der sket det, at de første 4 af de 10 optagelser på harddisken af uforklarlige årsager er markeret med "!" og angivet til at "slettes snarest" - why is that?!?!?

Har haft boksen fejlmeldt ved TDC 2 gange, ganske uden held... det er ved at være fuc.... irriterende!!!

Anybody????

Med venlig hilsen,

P.S. Genstart af tv bokse hjælper IKKE! Kan harddisken eventuelt formateres?

Update:

Mens jeg skrev ovenstående er endnu en optagelse af sig selv forsvundet fra harddisken. Disk usage er pudsigt nok gået fra 79% til 80% samtidig, hvor er logikken i det....!?!!? I don´t get it...

De 4 optagelser der var markerede til snarlig sletning er det heller ikke længere...

Altså, der er da stadigvæk et stykke tid til den 1. April, ikk....!!??

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints ThomasG har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Pjorten

Når man optager Tv bliver optagelsen som standart slettet, når harddisken er ved at være fuld så der er plads til nye optagelser. De ældste optagelser som er de næste i rækken til at blive slettet vil blive markeret med et udråbstegn.

Man kan selvfølgelig vælge i indstillingerne, for hver enkelte optagelse, at den ikke skal slettes når harddisken er ved at være fuld.

Kan det være det du oplever?

Med venlig hilsen

ThomasG

Jeg ser her til morgen at alle optagelser fra før d.30/3 er slettet, kan der gives en enkelt forklaring på hvor dan dette sker

Mvh

Carl Aage Sørensen

Sofielundsvej 70

Glostrup

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$