Slettede mails dukker op igen

Jeg bruger webmail. De seneste 2 uger har sletning af mail været meget ustabil.

Slettede mail dukker igen ved senere login.

Har I også oplevet det ?

6 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej henningjakobsen

Jeg er i fuld gang med at undersøge problemet. Jeg forventer at have et svar i starten af næste uge.

Hilsen Angelika  

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen

Vores fejlretter har brug for flere detaljer om fejlen.

Vil du derfor sende mig en PM (Privat Meddelelse) med følgende oplysninger:

1. Din mailadresse

2. Hvornår (Dato + klokkeslæt) har du haft problemer med, at du sletter en mail og efterfølgende kommer den igen.

Ud fra disse oplysninger kan vi med stor sandsynlighed, lokalisere problemet lidt mere.

Jeg ser frem til at høre fra dig, så at du kan få en forklaring på problemet. Glad humørikon

Jeg oplever fuldstændig det samme. har nu slettet en række mails flere gange, har slettet dem i papirkurven, og alligevel bliver de ved med at dukke op igen.

TDC, venligst beskriv der på siden hvordan man løser problemet.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej cathy

Det er formentlig en fejl på TDC's postserver og vil blive rettet hurtigst mulig. Kontroller jævnlig selv om fejlen er rettet ved at forsøge at slette mails. Ud over det kan du ikke selv gøre yderligere. Det er muligt at Angelika vender tilbage her til forum og fortæller yderligere om problemet, og om brugerne evt. selv skal foretage nogle ændringer i sit set-up.

jeg har samme problem - slettet post dukker op igen. Har man fundet årsagen?

Windows XP

Jeg har sendt dem tidspunkt for fejlen, men aldrig fået svar.

Det er mange måneder siden jeg sidst så fænomenet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)