slette tdc playliste

På min Ipad har jeg TDC playlister, som jeg ikke kan slette. Men når jeg går ind via pc, står der nul ved min playliste. Hvor kan jeg så slette dem henne??

11 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hey,

Hvis playlisterne er oprettet på din iPad, er de kun gemt lokalt på din iPad, og kan derfor ikke tilgås via din PC.

Ligger de omtalte playlister under "Mine playlister" eller TDC Play lister?

Du skulle gerne kunne slette dem på din iPad, hvad oplever du af problemer med det?

Playlisterne er enten oprettet på pc eller måske i den gamle app.

Når jeg går ind på playlister på iPad står der først mine playlister. Som er oprettet i den nye app på iPad. Dem kan jeg godt gå ind og redigere i. Derefter kommer der nogle som hedder TDC playlister. F.eks kristian ( TDC play). Dem kan jeg ikke gøre noget ved på iPad og som sagt står der 0 ved playlister når jeg går ind via pc. Så hvordan kommer jeg af med dem? 

Omdømme 1

Er du sikker på at du tilgår TDC Play på din PC, via det samme login du bruger i Mit TDC app'en?

ja

Har noget nær samme problem med ikke at kunne slette TDC Play lister i Android appen.

De 2 lister jeg har liggende stammer angiveligt fra dengang jeg havde en iPhone og lavede dem derpå, men nu har jeg en Galaxy S2 i stedet og de 2 lister kan ikke pilles i appen. Har prøvet at logge ind med samme TDC konto på den webbaseret Play, og der står bare jeg har 0 lister så den vej kan jeg ikke slette dem.

Kunne være rart med noget hjælp til at få dem slettet så de ikke ligger og fylder rent æstetisk Glad humørikon

Omdømme 1

Det kunne tyde på det er et problem der endnu ikke kan løses, jeg vil melde det tilbage til udviklerne, så det kan blive rettet fremadrettet.

Vender tilbage når jeg har fået svar.

Omdømme 1

Efter undersøgelse, har jeg fundet ud af at disse playlister højst sandsynligt er oprettet i den gamle Play app.

Den gamle Play app kunne nemlig synkronisere med web platformen, hvilket den nye Mit TDC app ikke kan. Det er dog en funktion vi arbejder på at få implementeret.

Det jeg har fået at vide er, at man skal logge ind på den webbaserede play, med det samme login man brugte i den gamle play app, også burde man kunne finde disse playlister der, og slette dem.

men det kan man ikke. jeg tror det er rigtigt at de er oprettet i den gamle app. men som sagt, når jeg går ind via web med samme brugernavn, så står der 0 under mine playlister. Så hvor skal jeg så finde dem på den webbaserede??

Det eneste sted jeg kan se de gamle playlister er via Ipad, men her kan jeg ikke fjerne eller redigere dem.

Omdømme 1

Kan jeg få dig til at geninstallere app'en, og se om det får dem til at forsvinde?

det ændrer ikke noget. når jeg går ind på playliste beder den om mit mobilnr hvorefter jeg modtager kode på sms. når jeg taster koden ind henter den de gamle playlister frem igen.

Har præcis samme problem. De gamle playlister fremstår med et navn efterfulgt af parantes hvori står TDC Play. Kan ikke slettes på nogen platforme. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)