Svar

Sletning af mailadresser

• hg1
  • 0 kommentarer
Hej. Jeg har valgt at ville flytte min gamle mailadresse fra netbasis, til freemail. Så i min (manglende) visdom, slettede jeg min mailadresse i mit netbasis abbonement, og ville oprette den i freemail.

Selvfølgelig kunne jeg ikke det, de den allerede er i brug. Hvor lang tid går der fra at jeg sletter en sådan mail, til jeg kan genoprette den på ny i freemail? 

Mvh

Henning

icon

Bedste svar af hg1 13 oktober 2010, 15:21

Javel og tak. For I kan vel ikke hjælpe mig med at få den genoprettet? Jeg kan jo ikke engang checke mailen mere.

Men uanset, er problemet vel det samme når mit netbasis bliver nedlagt, pr 1/11, for det gør vel så også mailadressen, og så vil jeg vel være lige vidt, idet jeg har læst at man kun kan flytte mailadressen fra freemail til webmail, men ikke modsat.

Tak alligevel.

mvh

Henning

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Henning

Der er desværre ikke noget du kan gøre, for at få den igen her og nu.

Når du sletter en e-mailadresse, sættes den i karantæne i 6 måneder, hvorefter den kan oprettes igen.

Så mit bedste forslag er, at du opretter en ny e-mail adresse, og så sætter kryds i kalenderen om et ½ års tid, så du kan oprette den igen.

Vh.

Rasmus - TDC

Javel og tak. For I kan vel ikke hjælpe mig med at få den genoprettet? Jeg kan jo ikke engang checke mailen mere.

Men uanset, er problemet vel det samme når mit netbasis bliver nedlagt, pr 1/11, for det gør vel så også mailadressen, og så vil jeg vel være lige vidt, idet jeg har læst at man kun kan flytte mailadressen fra freemail til webmail, men ikke modsat.

Tak alligevel.

mvh

Henning

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8