Svar

Sletning af konto

Jeg har 2 Win7 maskiner. Begge med Live Mail. Begge med samme TDC-mail konto - og kun denne.

Kan jeg trygt slette/fjerne kontoen på den ene og alligevel beholde alt på den anden?

I tilfælde af, at jeg skulle afhænde den ene maskine. Jeg er ikke klar over om "Konto" betyder kontoen opsat på min computer eller det er kontoen på TDCs mailserver.

icon

Bedste svar af PeterA1 14 november 2011, 03:03

Det kan dårligt hedde andet.

Du har en konto med dine mails ved TDC. Microsoft (og andre udbydere af operativsystemer) kalder det for konto når man logger på sin computer, de kalder det konto når man opretter et "vindue" i et mailprogram der kan kigge på TDC konto'en osv.

Hvis du dykker længere ned i computerverdenen vil du blive overvældet af hvor mange konti du reelt kan nå op på Glad humørikon

Det er i det øvrigt fuldstændig korrekt at de konti du har på de lokale computere, kan du oprette og nedlægge som du har lyst til, uden at det påvirker din konto ved TDC.

Vh

Peter

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Du kan rolig slette din konto i programmet "Windows Live Mail"  -  Det fjerner den kon fra programmet.

Du må IKKE slette din konto, hvis du er logget på web-mail !

Ikke helt forstået Trist humørikon !

Jeg har sat min "Windows Live Mail" til at logge på TDC web-mail.

Skal det forstås sådan, at begrebet "konto" i "Windows Live Mail" blot angiver, hvilket web-mail-server, den kontakter, - altså ikke selve kontoen hos TDC. ?

Hvis det er rigtigt forstået, er det lidt forvirrende, når ordet "konto" dækker over flere forskellige ting.

Og forresten: Tak for det hurtige svar.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det kan dårligt hedde andet.

Du har en konto med dine mails ved TDC. Microsoft (og andre udbydere af operativsystemer) kalder det for konto når man logger på sin computer, de kalder det konto når man opretter et "vindue" i et mailprogram der kan kigge på TDC konto'en osv.

Hvis du dykker længere ned i computerverdenen vil du blive overvældet af hvor mange konti du reelt kan nå op på Glad humørikon

Det er i det øvrigt fuldstændig korrekt at de konti du har på de lokale computere, kan du oprette og nedlægge som du har lyst til, uden at det påvirker din konto ved TDC.

Vh

Peter

Tak for gode, hurtige og på alle måder fyldestgørende svar. God service. Bravo.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)