sletning af gemte brugernavne?

• b1t
  • Deltager
  • 7 kommentarer
når jeg logger på TDC mail viser der sig alle tidligere brugte brugernavne - mit problem er at jeg gerne vil slette disse gamle brugernavne, men jeg kan ikke finde ud af hvordan -

den egentlige årsag til at det er blevet et problem for mig er at jeg i skyndingen er kommet til at taste min adgangskode ind lige efter brugernavnet og det betyder jo så, at adgangskoden afsløres så snart man bare taster første bogstav i mit brugernavn ind -

jeg har naturligvis skiftet adgangskoden, men jeg ville gerne vide hvordan man kan slette disse 'gemte brugernavne' i log ind

håber nogen kan hjælpe mig

MVH

Bent Møller

2 Kommentarer

Hej Bent

Jeg vil godt prøve at give et bud:

De brugernavne du skriver om har ikke noget at gøre med TDC, men kun hvad dit styresystem registrerer,  du taster ind. Du fjerner de indtasninger således:

Menulinien i dit browser-vindue:
Internetindstillinger - Fuktioner - fanen: Generel - Browserdata: Slet.

På den fane skal du sætte vinge ud for "Bevar data om favoritwebsteder" + Formulardata + adgangskoder.

Advarsel: Du skal være opmærksom på at det er ALLE indtasninger på alle websider hvor du har tastet logind oplysninger, der forsvinder. Så vær lige sikker på, at du har alle dine brugernavne og koder til alle de sider, før du sletter de oplysninger.

hej Maja

tak for svaret - jeg var godt klar over, at det var på min computer, at problemet skulle løses, men det var jo lige det med at finde det sted, hvor fluebenene skulle sættes, men det beskrev du heldigvis så indgående, at jeg ikke kunne tage fejl

tak for det - jeg er især glad for, at jeg kan slette alle brugernavne og koder -

da jeg ikke ønsker at have dem på liggende fast på computeren

MVH

Bent Møller

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8