Svar

Sletning af filer/musik

Hej.
Jeg vil høre om der er nogen der ved hvordan man sletter det musik der ligger på mobilen og/eller det man har hentet i TDC-play på en HTC Wildfire ?

icon

Bedste svar af miela1 28 december 2010, 18:56

Hej,

så skal du bruger en filemanger, jeg vil anbefale "Astro filemanger"(den gratis udgave).

den skal du så åbne og finde filerne, mine ligger i sdcardDownloads

de kan godt ligge et andet sted i din telefon og jeg mener at Astro selv åbner i mappen sdcard(som er dit SD kort).

når du har fundet filen du vil slætte holder du fingeren nede på filen indtil at der kommer en menu frem, der klikker du edit >> delete.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Annika1.

er musik hented i play App'en eller er det musik der er hented på m.tdc.dk(igennem din browser)

Det er hentet gennem browseren

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

så skal du bruger en filemanger, jeg vil anbefale "Astro filemanger"(den gratis udgave).

den skal du så åbne og finde filerne, mine ligger i sdcardDownloads

de kan godt ligge et andet sted i din telefon og jeg mener at Astro selv åbner i mappen sdcard(som er dit SD kort).

når du har fundet filen du vil slætte holder du fingeren nede på filen indtil at der kommer en menu frem, der klikker du edit >> delete.

okay, tak for det (:

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P