Svar

Slet en person i adressekartoteket !!!!!!!

Har brugt TDC mail boxen i MANGE år og det har fungeret fint. Men nu kan jeg ikke slette personer fra adressekartoteket ........ Jeg mener at der mangler den lille kvadrat i højre side (ud for hver person)som bruges til at markere personen,der er kun 3 små prikker.

Jeg har før slettet uden problemer.

Venlige julehilsner

Jens Millard[i]

icon

Bedste svar af millard 28 december 2011, 15:01

Hej igen Maja.

Rart jeg ikke er alene om problemet og jeg klikker straks på "accepteret" .

Godt nytår og endnu en gang tak for hjælpen.

Jens.

Se original

11 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints LauW har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Jens,

Tak for dit indlæg.

Jeg skal ikke kunne sige om vi har lavet om på det layout, men hvis vi har, så er vi da nogle banditter ;-)

Har lige været inde på min egen adressebog og oprette en person og slettet igen.

Men! Hos mig er firkanten i venstre side, som jeg så kan markere og derefter trykke på "slet" knappen i toppen.

Kan det ske det er sådan dig nu også? :-)

Hvis ikke, så må du lige skrive, for så er der da noget galt... man skal have lov til at slette folk derinde fra :-)

Hilsen René.

Haløj Rene' - Dejligt at høre fra dig. Nej der er ikke sket nogen ændringer på min side,men jeg går ud fra at adressesiden er opbygget på samme måde som indbakken med de små kvadrater ude i venstre side,een kvadrat ud for hver adressesom man så markere hvis man vil ændre eller slette en person,men jeg har kun 3 små prikker???? Kun helt øverst er der en enkelt kvadrat ud for personer.

Hilsner og godt nytår.

Jens.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Teleforum har modtaget fra andre medlemmer.

Det synes at være et browser problem. Når jeg kører Firefox har de omtalte 3 punkter, men hvis jeg kører Explorer er der en lille firkant, så man kan slette.

Det er altså kun muligt at slette fra adresseboger når man benytter Explorer - ikke særlig smart TDC.

Omdømme 1

Hej igen Jens,

Ah okay, tror Teleforum er inde på noget rigtigt.

Hvilken browser bruger du Jens?

Jeg testede det kun på Chrome, da det er min fortrukne browser.

Men hvis Teleforum kan bekræfte det ikke virker i Firefox og det er den samme du bruger, så har vi fundet problemet.

Og lige til det Teleforum, jo jo... enig det er måske ikke så smart det kun virker i visse browsere.

Men jeg mener de udvikler hjemmesiden til at fungere i explorer, da det har været den "faste" browser i samtlige windows styresystemer.

At vi i dag nu er kommet til en tid hvor der findes et hav af browsere, gør det kun sværere at få lavet en hjemmeside der fungerer på dem alle :-)

Men! Dertil vil jeg så smide en feedback afsted, knappen du ser i nederste venstre hjørne, så de kan blive gjort opmærksom på problemet i firefox og forhåbentligt løst det med tiden :-)

Vi vil jo gerne have alle kunder kan benytte sig af tdc.dk uanset hvad browser de :-)

Godt nytår til jer begge :-)

Hilsen René.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Teleforum har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg indrømmer at det også virker i Chrome, selv om jeg kun kan se en halv firkant. Ja ja en en halv en bedre end slet intet.

Hvis TDC ikke bryder sig om kunder, der kører Firefox, synes de burde fortælle det.

Omdømme 1

Ah Teleforum, 

Tror nu ikke det er bevidst det ikke virker optimalt i Firefox ;-)

Men jeg har meldt det videre, så lad os se om det ikke bliver løst snarest.

Hej Millard

Hjælper det at opdatere java-programmet, via TDC's testside?

http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/

I er da fantastiske !! Jeps jeg har firefox som browser så jeg må vel væbne mig med tålmodighed.

Mange tak for Jeres indsats.

JensGlad humørikon

Hej MajaH. Det hjalp ikke med en opdatering men tak for tippet.

Jens.

@Jens.

Tak for din tilbagemelding. Der er flere, der har opserveret problemet med tre prikker i webmail i stedet for afmærkningsfirkanter, men endnu har jeg kun set Teleforums gode forklaring på problemet. Jeg har lige instaleret firefox, og jeg har samme problem. 3 prikker.

Det tyder på, at du også synes,  at Teleforum har løsningen på problemet i indlæg 4, og så burde du måske markere din tråd, som "accepteret løst tråd"

Jeg ved godt, at dit problem IKKE er løst, men du har trods alt fået en mulig forklaring på de tre prikker. Andre brugere med samme problem, kan derefter henvises eller selv finde en løsning. Glad humørikon

Hej igen Maja.

Rart jeg ikke er alene om problemet og jeg klikker straks på "accepteret" .

Godt nytår og endnu en gang tak for hjælpen.

Jens.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P