slet mailadresse

• KMK
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Hej - kan nogen fortælle mig hvordan jeg sletter en gammel e-mailadresse?

Jeg har lavet en ny via TDC, så den gamle bruges ikke mere, og så skal man vel slette den, så andre evt. kan bruge den? M.v.h. fra en "Bedste"

7 Kommentarer

Hej KMK (navnesøster)

Er det en mailadresse du har haft hos en anden internetudbyder?

JA - hos Cybercity/Telenor, men jeg kan ikke finde link til sletning. KUN til at oprette "Alias"!?

Hej igen "navnesøster"

Nu ved jeg ikke om TDC har købt Cybercity/Telenor, så det er derfor, du har kunnet ringe til dem for at få en ny mailadresse.

Hvis du har internetforbindelse fra TDC, kan du gå ind på:

MIT TDC - mail - indstillinger - mailadresser. - der vil du kunne se dine mailadresser.

Hvis du har opsagt din internetforbindelse  hos Cybercity/Telenor, så er den slettet.

Hej igen

Nej - jeg får stadig mail - på min cybercity adresse - og det ønsker jeg ikke, efter jeg har flyttet alt til TDC, og oprettet en adresse der.

Og TDC har ikke købt dem, men jeg synes bare det er underligt man ikke "bare" kan gå ind og slette sin adresse, når man ikke har brug for den mere! Men tak for du har brugt "tid" på mig. Med hilsen fra "bedste"Glad kvinde

Hej igen

Jeg har bestemt ikke brugt tid på dig. Overrasket humørikon

Jeg har da hygget mig med vores små skriverier. Nu tror jeg der er gået et lys op for mig. Meget glad humørikon

Det kunne godt tyde på, at du kun har en konto med en mailadresse hos dem. For at få slettet din mailadresse, skal du sikkert også slette din konto. Jeg kender ikke deres hjemmeside

derfor syntes jeg du skal kontakte deres kundeserce. Jeg er sikker på de kan hjælpe dig.

Tak for en dejlig "snak" her på TDC-forum. Du er meget velkommen hvis der er andet du ønsker hjælp til.

Rigtig god weekend fra Bedstemor.

Mailadresse slette, for brugerens skyld - Hilsen Martin

Hej 618218129

Det er et forum hvor brugere prøver at hjælpe hinanden, og hvordan andre kunder kan slette din mailadresse ved jeg ikke. Har du en løsning på det problem?

I øvrigt er det ikke lovligt at skrive egne og andres personlige oplysninger her i forum.

Tdc er et offentlig forum, og der findes programmer der høster privateoplysninger prøv at læse denne arkikkel fra TV-programmet "Kontant" http://www.dr.dk/DR1/kontant/2012/09/18123950.htm .

Eller læs her se5. afsnit

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P