Svar

Slet favoritliste på X10 mini pro

Jeg vil høre der er nogen der kan fortælle mig om det er muligt at slette favoritlisten på min

S.E. X10 Mini Pro, da den ikke understøtter FastTrack.

Jeg har ikke TDC, som min internet udbyder.

Ellers synes jeg at Play APP'en virker utrolig godt.

På forhånd tak.

icon

Bedste svar af Chriz 5 maj 2011, 17:21

Hey

Du kan ikke slette favoritlisten - blot slette alle numrene på den.

Selvom du ikke har TDC som internet udbyder kan du stadigvæk have et login på tdcplay.dk. Så selvom du ikke kan overføre musikfiler til din mobil via web, så er det stadigvæk værd at bruge tid på at få fast track registreret. Lån evt en mobil af en ven og sæt dit simkort over i den hvis din mobil ikke kan modtage en wap push

DBH

C

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey

Du kan ikke slette favoritlisten - blot slette alle numrene på den.

Selvom du ikke har TDC som internet udbyder kan du stadigvæk have et login på tdcplay.dk. Så selvom du ikke kan overføre musikfiler til din mobil via web, så er det stadigvæk værd at bruge tid på at få fast track registreret. Lån evt en mobil af en ven og sæt dit simkort over i den hvis din mobil ikke kan modtage en wap push

DBH

C

Takker for lynhurtigt svar.

Det var selvfølge også numrene på den, kun en formuleringsfejl.

Og kan næsten regne ud, det ikke er nok at, aktivere "Tillad Push-meddelser" på telefonen.

Glad humørikon

Havde kun håbet på, at der var en trylleformular.

Eller som forslag til favoritliste, på telefoner der ikke understøtter, FastTrack:

At man kan sorterer sine numre, og derefter overskrive, med nye numre, så er det op til folk selv at styre hvad der bliver slettet.

Men tak

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P