Svar

En slem kattepine!

Jeg har for nylig skiftet Abonnement til TDC fra 3, jeg har fået overdraget mit gamle nummer, så der har selvfølgelig været noget ventetid indtil abonnementet er trådt i kraft.

I mellemtiden har jeg modtaget en pakke fra TDC hvor der er de fleste ting med i. Der mangler det nye SIM-kort. Det står godt nok på følgeseddelen at det skulle være ikke pakken, men er der ikke og pakken har ikke været åben efter den blev forseglet.

Problemet ligger nu i at mit gamle abonnement er udløbet, så status quo er jeg ingen telefon har. Jeg har prøvet at sende en mail til TDC, men har indtil nu ikke fået noget respons.

Min bofælle og jeg er hjemme på forskellige tidspunkter, og jeg er som regel først hjemme efter kundeservice har lukket. Så jeg kan ikke bare låne hendes telefon. Jeg har ligeledes ikke mulighed for at kontakte kundeservice fra arbejde.

Skal jeg virkelig ofre penge på et taletidskort for at kunne fortælle TDC at de har glemt at sende et nyt SIM-kort med pakken så jeg kan bruge mit abonnement, som jeg allerede betaler for?

Jeg håber det er at finde lidt hjælp herinde!...

icon

Bedste svar af Krabbie 3 september 2011, 21:40

Jeg endte med selv at finde en løsning. Det havde aldrig slået mig at gå ned i en TDC butik og se hvad de kan gøre.

De lavede et nyt SIM-kort til mig og det virkede med det samme. Så lykkelig slutning

Se original

2 Kommentarer

Hej Krabbie

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum. Jeg vil godt prøve at give et bud.

Hvis du ikke vil vente på at TDC får fingeren ud .... Kunne du måske låne din samlevers telefon et par timer eller tre. Det er gratis at ringe til TDC. http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=19449 Du skal da have dit simkort, og hvis du ikke vil vente, bliver du nød til at ringe til dem.

Glad humørikonHåber det lykkes på en eller anden måde.

Jeg endte med selv at finde en løsning. Det havde aldrig slået mig at gå ned i en TDC butik og se hvad de kan gøre.

De lavede et nyt SIM-kort til mig og det virkede med det samme. Så lykkelig slutning

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)