Slå voicemail fra og spærre opkald i udlandet

Hej håber i kan hjælpe mig:

Jeg kan ikke slå min voicemail fra. Har prøvet i telefonens (HTC DESIRE) indstillinger, men har ikke muligheden. Alle viderestillinger er deaktiveret men den stiller stadig videre.

Har prøvet at taste ##21# - virker ikke. Jeg får en melding om SIMkort eller netværksfejl.

Har også prøvet ##002# - virker ikke, samme besked.

Jeg har også prøvet at spærre indgående opkald ved roaming.

Det kan jeg heller ikke. Jeg taster standard koden (0000) som jeg ALDRIG har ændret, telefonen sender anmodning og igen får jeg besked om SIMkort fejl.

Jeg skal rejse i nat så hurtig hjælp ville være fantastisk[i]

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Jesper12 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Agge-dk

Jeg vil meget gerne hjælpe. Søger du stadigvæk svar på dit spørgsmål?

Ja det gør jeg faktisk.

Jeg har fået et nyt simkort og en ny voicemail, det hjalp ikke.

Jeg brugte en app der hedder DroidBlock som spærrede alle indgående opkald fra +45 numre og svarede med en sms jeg selv havde forfattet. Det virkede upåklageligt, for jeg kunne se hvem der havde ringet og fik stadig kommunikation via sms.

Men kan altså stadig ikke slå voicemail fra. Den svarer "uventet svar fra netværk"

Alle videre stillinger er deaktiveret i min viderestillingsmenu men er i virkeligheden aktiveret.

Jeg kan ikke spærre opkald. Den svarer at der er fejl med opkaldsindstillinger "netværk eller simkortfejl"

MMI koderne ##21# og ##002# virker stadig ikke, Jeg får svaret "Forbindelsesproblemer eller ugyldigt MMI-nummer.

Min tlf er en HTC Desire

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P