Svar

Skrifttype..

• Bruger
  • 14 kommentarer
Hej. Jeg har før fået god hjælp her. Nu prøver jeg igen.

Kan nogen sige mig, hvordan jeg skifter min skrifttype i Windows live mail, sådan at den BLIVER der.

Jeg kan sagtens skifte den, når jeg vil skrive en ny mail, men næste gang jeg skal skrive mail, er den røget tilbage til den tidligere. Ret irriterende!

Tak og venlig hilsen Soelve

icon

Bedste svar af miela1 21 januar 2011, 21:53

Hej,

du skal gøre det når du står på som da du åbned programmet.

lige et billede af hvor.

Udklip.PNG

Se original

11 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Ja det kan du godt.

du klikker på dit tastetur "Alt", "F", "I", "I", "Enter" og til sidst "M" så

Så kommer der et nyt vindue op der vælger du fane bladet meddelser, hvor du så kan vælge at lave din skrift type om. ved at klikke på skrifttypeindstillinger(markeret med blå).

Udklip.PNG

Kære Miela 1

Tak for reaktionen. Men undskyld, det kan jeg slet ikke finde ud af.

Hvis jeg går ind og starter en "ny meddelelse" op, hvad gør jeg så?

Jeg har prøvet at trykke på alle de knapper du skrev, men det kan jeg slet ikke få lov til.

Gider du forklare én gang til  -  til en "slet ikke nørd"? Tak

Soelve

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

du skal gøre det når du står på som da du åbned programmet.

lige et billede af hvor.

Udklip.PNG

Tak Miela!

Så lykkedes det. Men det er da utroligt, at det skal være så svært. Ikke for hvide mennesker!!

Tidligere, i gammel version, kunne man gå op i "HJÆLP" og taste ind, hvad man havde brug for. Det er helt væk nu. Så vidt jeg kan se.

MVH Soelve

Hej Soelve

Jeg vil godt supplere Miela1's billeder.

Du skal indstille skrift tyben, inden du åbner en ny email.

Åben dit postpogram. Miela1s billede nr. 2 - Oppe i venstre hjørne står der E-mail meddelelse. Lige ovenover er der en mørkeblå firkant. I firkanten er der en lille pil. Klik på pilen. Klik på indstillinger og klik på E-mail.

På vinduet står der nu Generelt. Du skal klikke på fanebladet der hedder meddelse.

Mielas billede nr. 1.

Klik på skrifttybe-indstillinger og vælg den strifttybe du vil have. Bagefter størrelsen. Klik anvend. Klik ok.

(Hovsa - Jeg kan se du har fundet ud af det. Jeg lader mit stå hvis det kan hjælpe andre. Sådan kan det gå når man er længe om at skrive.Blinkende humørikon)

Omdømme 3

Hej,

Ja det kan man ike mere hjælp hedviser bare til hjemmesiden. men så er det jo godt er vi har tdc forum.

Omdømme 3

Hej, MajaH.

hvis du kikker på vinduet mens du taster de taster jeg skrev gør den det samme.

Alt er for at aktivere at du kan bruge taster, F  er for at åbne den blå menu 2 gange I er for at markere instillinger og Enter for at folde ud og tilsidst E for at vælge og åbne E-mail(Instillinger).

hehe, det var bare nemmere at forklare på den måde, hehe.Humørikon med tunge

Hej Miela!

Ja det ved jeg godt, men jeg troede, at det var det spørgeren gerne ville have uddybet.Blinkende humørikon

Omdømme 3

Jeg driller også bare lidt.Humørikon med tunge

Hej begge

Ja den er god med dig Miela1. Jeg holder med soelve. Det er ikke til at hitte ud af og slet ikke alle de der genveje. Jeg kan ikke huske dem, derfor tager jeg den lange men sikre vej. Den kan jeg nemlig huske næste gang jeg får brug for den.Meget glad humørikon

Hej Miela

Mange tak for hjælpen med skriftstørrelse. Godt forklaret og hurtig ændret. Super

Vh. Ejvind

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P