Svar

Skriftstørrelse i Mit TDC på TV (ikke officielt løst)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Vi har ikke et 60-tommers tv derhjemme, det er nok snarere 35-40 eller så. Dette inkluderer, at det er meget, meget svært overhovedet at læse teksten fra eksempelvis nyhederne, men også i de andre apps gører dette sig gældende.

Skriftstørrelsen ser jeg gerne forstørret. Jeg personligt har ikke noget mod at skulle trykke ned på fjernbetjeningen 10 gange i stedet for 3 (i dette tifælde) - bare jeg kan se, hvad der står. 
Jeg bruger ikke det dyrt udviklede Mit TDC af disse grunde:

1) Det er super langsomt, men det burde der kunne gøres noget ved, eksempelvis at cache en del af indholdet på harddisken i tv-boksen, i stedet for hver gang at skulle hente alt påny.

2) Skriftstørrelsen

Er jeg den eneste med disse problemer?

icon

Bedste svar af KsNa 10 marts 2012, 12:26

HeinrichP - jeg er fulstændig enig med dig, teksten er micro og det er dræbende langsomt.

Mvh

Kim

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

HeinrichP - jeg er fulstændig enig med dig, teksten er micro og det er dræbende langsomt.

Mvh

Kim

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Hapsen har modtaget fra andre medlemmer.

Enig - "Mit TDC"-apps er ubrugeligt langsomt - det er som i de gamle modem dage - fuldsændigt håbløs sneglefart...............

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Nå, der sker vist ikke noget på denne front, jeg vil markere tråden som løst.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)