Svar

skrattende lyd

• gha
  • 0 kommentarer
Hver gang jeg vælger en film i 100Film, kommer der en meget høj skrattende lyd ud af højtalerne - hvad er problemet?

icon

Bedste svar af Lennart1 14 februar 2012, 12:19

Hej Gha.

Det lyder meget underligt, dette kan sikkert skyldes flere ting, selvom jeg ikke har hørt om dette før.

Har du tjekket dine lydkabler? hdmi etc? Evt kan du prøve at lave et disastery recovery på din tv box. (dette genindlæser din software på tv boxen) OBS. dette sletter IKKE dine optagelser. Den henter bare softwaren på ny.

Dette gøres således:

1. sluk og tænd bagpå tvboxen (Der er en vippeknap)

2. så kommer der 3 prikker (når den er igang med at starte op) når disse prikker kommer, slukker du igen. sådan bliver du ved med at gøre sluk og tænd når prikkerne kommer, indtil der kommer et tandhjul i stedet for prikker. Når dette tandhjul kommer, lader du den stå indtil der kommer tv på igen. Så burde det være løst.

Mvh. Lennart

Se original

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Lennart1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Gha.

Det lyder meget underligt, dette kan sikkert skyldes flere ting, selvom jeg ikke har hørt om dette før.

Har du tjekket dine lydkabler? hdmi etc? Evt kan du prøve at lave et disastery recovery på din tv box. (dette genindlæser din software på tv boxen) OBS. dette sletter IKKE dine optagelser. Den henter bare softwaren på ny.

Dette gøres således:

1. sluk og tænd bagpå tvboxen (Der er en vippeknap)

2. så kommer der 3 prikker (når den er igang med at starte op) når disse prikker kommer, slukker du igen. sådan bliver du ved med at gøre sluk og tænd når prikkerne kommer, indtil der kommer et tandhjul i stedet for prikker. Når dette tandhjul kommer, lader du den stå indtil der kommer tv på igen. Så burde det være løst.

Mvh. Lennart

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P