Skifte mappe på mail opsat på mobil

Jeg kunne godt tænke mig at bruge en anden mappe som primær mappe når jeg kigger mine tdcmail på min mobil. Den står per default til Indbakken, og jeg kan også godt se jeg kan vælge nogle enkelte andre, men hvordan får jeg valgt en af de mapper jeg selv har oprettet? Min mobil er en HTC Desire S.

mvh Iben

4 Kommentarer

Hej Iben

Jeg har desværre ikke noge svar på dit spørgsmål, men jeg faldt over dit indlæg, fordi jeg selv roder med noget.

Jeg vil gerne kunne læse alle vores mails på vores HTC Desire S telefon, også efter de er hentet ind på vores bærbar fra TDC's server.

De kan nemlig læses på telefonen, så længe de ikke er hentet ned på PC'en. Så snart de er det, er de væk fra telefonen.

Hvordan gør du?

Hilsen Lone

Hej Iben

Hvis det kan lade sig gøre på en Desire S, skal det gøres igennem Mere - Indstillinger - Medelelsesindstillinger. Den konkrete problematik er ikke beskrevet noget sted i HTC's supportmateriale, så det er det bedste gæt ud fra deres onlinemanual.

Hvis det ikke lader sig gøre, vil jeg anbefale at du forsøger at stille spørgsmålet på et HTC forum. Nogle gange skal man have fat i den helt rigtige HTCnørd for at få svaret, og dem finder man som regel derinde Glad humørikon

Jeg har fundet et link til et dansk forum (eksternt link), hvor der muligvis er hjælp at finde;

http://www.htcforum.dk/

I forhold til det andet spørgsmål omkring mails, fra den anden bruger, ligger løsningen i din mailklient derhjemme. Den har en indstilling, der bestemmer, om den efterlader en kopi på serveren eller ej, når den henter dine meddelelser ned. Den kan ligge forskellige steder afhængigt af hvilken mailklient du bruger, men ligger typisk i avancerede/flere indstillinger for mailkontoen.

Du skal være opmærksom på, at når du gør dette, skal du selv ind og rydde op engang imellem, ellers bliver serveren fyldt op, og så kan du ikke modtage mails længere. Denne oprydning kan du foretage ved at logge på din webmail og slette mailsne derfra.

Hilsen Niels

Hej Niels

Tak for tippet :-)

Nu har jeg fået mit problem løst :-)

Hilsen Lone

Hej Niels

Tak for svaret. Jeg kan ikke umiddelbart finde ud af at bruge det, men jeg oser lidt videre.

Tak for forsøget ihvertfald  Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P