Svar

Skift af webhotel - problem med websider og emailadresse

Hej

Jeg har lige skiftet webhotel.  Nu har jeg problemer, i det at når jeg prøver at logge ind på én af mine websider, får jeg et svar fra det gamle webhotels server, at websiden er offline.  Plus, tre af vores emailadresser virker ikke - besked fra Outlook Express er: "Du kunne ikke logge på e-mail-serveren, da den angivne adgangskode ikke er gyldig", på trods af at adgangskoden på Outlook er præcis den samme som på kontrolpanelet hos det nye webhotel.

Support på det nye webhotel siger følgende:

"Det lader til at din internet udbyder ikke rigtigt har fået opdateres deres dns data endnu, og de derfor peger dig til den gamle udbyder. Det er derfor hverken hjemmeside eller email fungerer korrekt."

De mener vel TDC, ik', eftersom TDC er min internet udbyder?

Hvordan får jeg TDC at opdatere DNS dataen hurtigst muligt?  Er der ingen email kontakt til kundeservice?

Tak i forvejen for hjælpen

davidy46

PS Det er lidt sjovt vel, at stavekontrollen ikke har ordet "kundeservice" i ordbogen :-)

icon

Bedste svar af jeps-92 23 februar 2011, 13:26

Du skal som hovedregel regne med (op til) 24 timer for at en DNS ændring er slået igennem.

Se eventuelt denne tråd: /t5/Bredb%C3%A5nd/TDC-box-og-DNS-proxy/td-p/28407

Det kan værre en god ide at reset'e sin egen DNS cache, som beskrevet i tråden.

Der er ikke så meget at gøre ved de 24 timer, sådan er det bare Blinkende humørikon

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

Du skal som hovedregel regne med (op til) 24 timer for at en DNS ændring er slået igennem.

Se eventuelt denne tråd: /t5/Bredb%C3%A5nd/TDC-box-og-DNS-proxy/td-p/28407

Det kan værre en god ide at reset'e sin egen DNS cache, som beskrevet i tråden.

Der er ikke så meget at gøre ved de 24 timer, sådan er det bare Blinkende humørikon

Tak jeps - det ser ud til, at emailadresserne og websiderne kommer online stille og roligt.  Det er vel ingen hastværk hos TDC! Humørikon med tunge

Og tak for linket - jeg får måske brug for det.

davidy

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P