Skift af selskab. Mobil. Kan det gå hurtigere?

Jeg/vi er ved at skifte teleselskab fra Tdc til et andet selskab.

Jeg/vi har allerede ventet i meget lang tid, på at kunne starte i det nye.

Nu skal jeg vente til d. 14, før jeg overhovedet kan komme igang med det nye. Dvs. ca 20-25 dage endnu, før jeg kan modtage og bruge min nye mobil... (Vi har stadig Yousee).

Er der en måde at få det til at gå hurtigere på?

(Må leve med en gammel skodmobil, indtil jeg kan overgå til det andet selskab og er ved at være ret træt af det:-)

Mvh. Buggyman (Anders Brandt)

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Nu skriver du desværre ikke hvilket selskab du har skiftet til, - og heller ikke om det kun er din mobil du vil flytte til et andet selskab, eller om det også er andre abonnementer, bredbånd med mere, - så derfor er jeg nødt til at svare dig lidt generelt.

Ved skift/oprettelse af et nyt mobilabonnemnet er det din nye udbyder der påtager sig det administrative med dette, - herunder også at opsige dit gamle abonnement, og din nye telefon virker i næsten samme øjeblik som du får den i hånden. Det vil sige samme dag som du har købt den hvis det er i en butik, eller den dag du modtager den med posten hvis den er købt over nettet.

Dette gælder kun hvis du får et nyt nummer. Ønsker du at overføre dit gamle nummer til din nye udbyder, så kan der godt gå op til 30 dage med dette.

Nogle udbydere tilbyder at man kan få et midlertidigt nummer indtil overflytningen af det gamle nummer er gået i orden, således at man med det samme kan tage sin nye telefon i brug.

Mvh FN ;-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P