Skift fra Telenor til TDC...

Jeg skiftede fra telenord til TDC den 13 juli...har været i butikken, fået skiftet mit simkort, nu 3 gange, senest i dag, hvor efter de påstod , at nu ville den virke, når den blev låst op. Fluks til telenord , den blev låst op, også skulle alt jo være i fjong.. Men hvor den driller...der har været TDC på...nu siger den intet netværk...da jeg ville ringe op - gik det ikke igennem.., det er ikke lykkes mig, at sende et SMS...3 G har på intet tidspunkt været tilgængeligt.. Har andre oplevet noget lignende...er frustreret...

2 Kommentarer

Hej Marianne2911

Jeg er ked af at høre om din oplevelse indtil videre.

Det er altid svært, når en telefon er låst fra anden udbyders side. Af samme årsag låser vi ikke vores, det er simpelt hen for træls for kunderne.

Jeg kan godt forstå din frustration over, at produktet stadig ikke virker som det skal. Det skal vi naturligvis have gjort noget ved.

Det vi i første omgang får behov for er, at tjekke simkortet i en anden mobil og se, om problemerne er de samme. Jeg vil anbefale, at du tager simkort og telefon med i TDC-butik og får hjælp der. Det er ganske enkelt den hurtigste måde at få løst problemet.

Hilsen Niels

Hej... Der er nu styr på det... Men jeg har forstået , at alle iPhone. Låses ... Men pyt det virker nu

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)