Skift fra TDC Box til Home Box

Hej med jer

Jeg har home duo og har set at TDC har introduceret den ikke kun pænere men også hurtigere (300mbit N wireless) Homebox.

Så er spørgsmålet så - kan jeg skifte til den nu hvor jeg har Home Duo eller er det forbeholdt trio?

Såfremt man kan skifte er der så nogen der ved hvad det evt. koster og hvordan det foregår?

På forhånd tak for svarene :-)

Mvh. Søren

11 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Ifølge den her side kan du kun få HomeBox hvis du har HomeTrio

http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_bb_tlv_hb

Hej Mikkel

Tak for svaret :-).

Men - iflg. denne side så følger det med hvis man bestiller det som ny kunde i dag:

http://tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_bb&id=17804

???? :-)

Mvh. Søren

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg tror det bedste du kan gøre er at ringe til kundeservice og sige du gerne vil have en Homebox, hvis du så får en homebox, så kan du få det, hvis ikke, ja så kan du ikke.

men det er lidt mærklig med de forskellige oplysninger, men Efter den side du kom med er jeg næsten sikker på at du kan få den.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Svar slettet af bruger. FN

Omdømme 3

Hej, FN.

Tak for oplysningen,

så kan der ikke være tvivl om at man kan få Homeboxen med Home Duo,

og jeg kan også sige at min fornemlese for at man godt kan er rigtig.

Home Box er ikke andet end en lidt nyere Box, med ganske få nye funktioner, samt et andet design. Boxene skulle meget gerne kunne stort set det samme, bortset fra at køre N, som du selv er inde på. Hvis du selv mener at du har et behov for denne ekstra hastighed, som på ingen måde ville have indflydelse på f.eks. internethastighed, men kun interne overførsler af filer, såfremt dine pc'er understøtter den nyere N teknologi, vil du muligvis kunne tale med kundeservice og få dem til at bytte boksen. Ellers har man så vidt jeg ved altid mulighed for at betale sig fra det ved et gebyr på 299 + 99 i forsendelse da dette er prisen for en nyoprettelse.

Kan man ikke redigere i sine posts? 

Nå, ville lige tilføje at grunden til nogen har den ene Box, mens andre har den anden er, at nye kunder selvfølgelig får tilsendt det nyeste udstyr, mens dem som har den gamle version ikke automatisk får byttet deres da dette ville kræve en helt vanvittig udskiftning fra TDC af Boxe som jo stadig fungerer ganske udemærket Glad humørikon

Omdømme 3

Hej,

Wind2dk,

jov du kan godt rediger i dine egne indlæg, men først når du har rangen Rådgiver og der over.

under retningslinjer kan du finde en tråd der hedder Rang og Point system, der kan du læse mere.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Når du får boksen, så kontakt os og fortæl om det rent faktisk ER den nyeste, og skriv gerne, hvis der efter et par måneder opstår problemer med det trådløse, eller at boksen genstarter een gang i døgnet, når du bruger mest data.

Lad være med at skifte til TDC Homebox. Den er ret ustabil. Min genstarter af sig selv, også selv om nettet "kun" belastes med EN telefonsamtale. Det er sket flere gange og er rigtig irriterende.

Vedr. pris kan jeg kun sige, at jeg skiftede fra Trio til Duo pg.a flytning, og fik tilsendt en HomeBox, da det andet udstyr var returneret, og det kostede kr. 299,- + kr. 99.- i forsendelse - helt uden jeg havde bedt om det, og fået det oplyst - TAK Tdc.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Vi fik opgraderet nogle centraler og backend's i mit nærområde osv. så fra før højst at kunne trække 16mbit cirka kan jeg nu trække 25,6 mbit. Og siden da, har min gamle boks ikke genstartet.

Så satte jeg min nye boks til, for at se, om det faktisk var et hastighedsproblem, at TDC's routerbokse i nogle tilfælde genstarter konstant, og jeg må konkludere (også efter at have læst adskillige nyere indlæg fra TDC's medarbejdere, at en for høj hastighed kan føre til dette problem + meget nedsat hastighed af forskellige, meget tekniske årsager.)

Så min boks er overhovedet ikke ustabil. Jeg kan bare ikke skifte den til "kun N", men det er en anden tråd her på Forum Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)