Svar

Simkort til Iphone 5

Hej TDC.

Når nu jeg henter min nye Iphone 5 her på fredag, har i så fået lavet de nye simkort som skal bruges til den? Eller er der en ventetid på simkortene?

PFT.

Kim Nielsen

icon

Bedste svar af TheJuleDK 27 september 2012, 16:27

Nej det ved jeg godt men man kan jo håbe at de ser det og gerne vil svarer..

Men det kunne jo også være at der var en anden en der vidste noget jo?

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej TheJuleDK,

Vil bare lige gøre dig opmærksom på at du skal huske dette er et kunde-til-kunde-forum, så du kan ikke altid regne med svar fra en TDC ansat. Glad humørikon
Nej det ved jeg godt men man kan jo håbe at de ser det og gerne vil svarer..

Men det kunne jo også være at der var en anden en der vidste noget jo?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Helt sikkert, det kunne jo være en anden vidste det. Men sådan som du skriver det, lyder det til at du spørger ind til TDC og ikke brugerne. Glad humørikon
Hej TheJuleDK

Det kan du tro vi har. Alle butikker ligger ind med nano-simkort. Så det får du naturligvis helt automatisk Glad humørikon

Til TDC ansat

Når et nano-sim er udleveret, hvor lang tid har man så til at aktivere dette, da der jo er ventetid på Iphone 5.
vh.
Jørgen

Så vidt jeg har forstået på dem ville det være aktivt næsten med det samme lige som og skifte simkort normalt

Det menes således:
Har et nano-sim idag.
Får Iphone om 3-5 uger eller mere.

Hvor lang tid har man til at aktivere, inden der skal skaffes nyt nano-sim...

Jeg tror ikk at du får simkortet før du får mobilen, det har jeg da aldrig været ude for..

Mobil behøver ikke være købt hos TDC  :-)

Det er så rigtigt nok men der ville jeg vente med og få simkortet til jeg har mobilen så jeg er fri for at gå og tænke på sådan noget Glad humørikon og de skulle gerne have nok af dem jo

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)