simkort og Iphone4

mit oprindelige simkort kan ikke passe ind i den nye telefon ?!!!  hvordan klares denne udfordring ??

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Du skal ringe til TDC kundeservice og bestille et nyt minisimkort.

du kan også klippe dit simkort til så det passer men det ville være nemmest hvis du kender en med et andet mini sim du kan klippe efter.

hej

jeg har fået klippet mit i dag hos telekæden falkoner alle og det koster 69,- 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Du kan også gå ind i din lokale TDC pusher og få lavet en swap det koster gratis, jeg fik det gjort igår

Jeg har lige fået min Iphone4s ind ad døren, men der er ingen der har oplyst mig om at jeg skal have et nyt simkort. hvad gør jeg?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Hey champ.

Tillykke med dit nye vidunder Glad humørikon

Her kunne jeg godt finde på at være en led satan og sige at du burde have læst denne tråd igennem inden du postede dit svar, men det vil jeg ikke være for vi er jo til for at hjælpe hinanden herinde.

Du kan vælge at klippe dit simkort selv hvilket jeg IKKE vil anbefale med mindre end du ved hvad du gør da du kan ødelægge simkort læseren i telefonen hvis du laver en fejl.

Du kan også gå ind til din lokale TDC pusher og få foretaget en swap af dit simkort det tager max 2 min alt efter hvor mange kunder der er derinde.

Håber det kan hjælpe dig videre

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P