simkort er ikke klar ?????

• ehj
  • 0 kommentarer
Har købt en Nokia 2220 Slide uden sim lås og når jeg vil sende beskeder siger den simkortet er ikke klar ?

Har prøvet med andet sim kort også fre TDC men der er ingen problemer. Alt virker fint.

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg er sikker på at det betyder at dit simkort ikke er åben for SMS beskeder.

jeg vil derfor anbefale at du kontakter TDC, enten ved at ringe til Kundeservice eller ved at gå i TDC Butik, så er jeg sikker på at de ville være glade for at hjælpe dig.

Når kortet sidder i den gamle mobil virker det fint med sms ??  Hvorfor så ikke i den nye ?? Tak for det sene og hurtige svar. Super

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Link til et par andre med samme problem og hvordan de fik det løst:

/t5/Mobil/Opkald-men-ingen-sms/m-p/19429

Tak for hjælpen, men det gav ikke noget svar. Må hellere kontakte butikken.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

det lyder mærkligt,

når det virker med et andet kort fra TDC så er det sikkert ikke nummeret på beskedcentralen der mangler, men prøv at taste det ind, du kan finde i din manual.

du kan finde nummeret på den her side.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25428

ellers er det at tage telefon og simkort og så ned i TDC butik.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

"Når kortet sidder i den gamle mobil virker det fint med sms ??  Hvorfor så ikke i den nye ??"

Nå, - det var nu ikke sådan jeg forstod din første beskrivelse af problemet. Der virkede det som om det var SIM-kortet der var problemet og ikke telefonen.

Gå manualen for telefonen igennem og se om dine beskedindstillinger er sat korrekt op. Hvis dit SIM-kort virker til SMS i en anden telefon, så er det jo ikke kortet der er noget galt med, og så kan TDC næppe hjælpe dig med problemet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)