Simkort

Jeg har en HTC telefon og har købt en IPAD 3G.

Kan jeg få en mikro Simkort til Ipad med samme nummer som det simkort jeg har tid HTC'en således at jeg har 2 Simkort til samme nummer ?

3 Kommentarer

Hej juhls,

Jeg ret overbesvist om, at iPad'en ikke understøtter forbindelse til GSM netværk, så du kan benytte den som mobiltelefon. Derfor vil et nummer som sådan, ikke have nogen fordel for din iPad.

Derudover tilbyder TDC ikke løsningen "Dobbeltkort" længere. Det er kun eksisterende dobbeltkortbrugere, der har mulighed for at benytte sig af funktionen, da disse allerede er oprettet og gemt i systemet

Venlig hilsen

Mikulovic

Hej Mikulovic

Jeg har ingen intension om at benytte Ipad'en som telefon, men kun bruge simkortet som adgang til 3G netværket således at jeg kan få adgang til internettet uden at skulle bruge wifi hotspot.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

iPad's og andre tablets med simkort tilgang virker upåklageligt på TDC's netværk, jeg har selv en tablet som bliver brugt på TDC's netværk uden problemer.

Så juhls klø du bare på med at få scoret dig et microsim til din iPad kasse Meget glad humørikon

God weekend til jer begge

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P