SIM Fejl I-phone 4S 16 GB

• 0 kommentarer
Min nye Iphone 4S 16 GB kan ikke læse SIM-kortet. Har tidligere haft 3GS og 4 uden problmer, men min nye 4S har altså en fejl.

Da jeg fik den virkede den i 2 dage hvorefter den pludselig skrev SIM-Fejl og ikke længere kunne læse mit SIM kort - der står ugyldigt SIM-kort hvor der normalt skulle stå TDC. Derefter har jeg slette Iphone og geninstalleret den uden resultat stadig SIM Fejl. Jeg fik derefter nyt SIM-kort som virkede 1 dag og derefter kom fejlen igen. Efterfølgende har jeg skiftet SIMkort yderligere 3 gange uden resultat.

Endelig har jeg sendt den til reparation, hvor de "software resatte" Iphone derefter virkede den faktisk yderligere i 2 dage men nu er problemet kommet igen.

Er der nogle som har oplevet det samme - elle endnu bedre har en løsning. 

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Lennart1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Ronn.

Efter hvad du skriver, syntes jeg det lyder meget mærkeligt at fejlen stadig opstår.

Jeg anbefaler du går til butik hvor du har købt den iphone 4s og får byttet den. En nulstilling af software på den, ser ud til ikke at have hjulpet meget. Derfor mener jeg telefonen i sig selv skal skiftes.

Mvh. Lennart.

Hej Ronn Apple har rereleaset deres IOS 5.0.1 netop pga af denne fejl, Så opdatere din iPhone med nyeste IOS, så skulle fejlen være rettet

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)