Sikkerhedspakken er væk

Hej

Min sikkerhedspakke er forsvundet. Jeg har Windows 8, men F-Secure har kørt ok efter installation. Jeg har prøvet at geninstallere sikkerhedspakken,  men får svaret "en anden installation er allerede i brug". Sikkerhedspakken er slet ikke nævnt i kontrolpanel under firewall - heller ikke når jeg leder efter den.

Måske er jeg uforvarende kommet til at installere et andet anti-virus program, men det kan jeg ikke se.

Jeg ville være taknemmelig for et godt råd.

hilsen Finneby

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Finneby,

Nu spørger jeg måske dumt - men har du prøvet at genstarte din PC og så prøve at geninstallere TDC Sikkerhedspakke igen? 

Når sikkerhedspakken installeres, mener jeg den fjerner andre virusprogrammer, der ligger på din PC, så det skulle ikke være der problemet ligger.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Mathias

Det er ikke helt rigtigt at TDC's Sikkerhedspakke fjerner et eventuelt andet Antivirusprogram, jeg skulle fjerne mit gamle antivirusprogram først og derefter installere sikkerhedspakken fra TDC.Blinkende humørikon

hilsen Bente

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Okay, var heller ikke helt sikker Meget glad humørikon

Men så finder den i hvert fald de virusprogrammer der skal fjernes på PC'en, før TDC's sikkerhedspakke virker optimalt. Den siger "Finder programmer i konflikt" eller noget lignende.
Hej Nestor

Tak for dit svar. Jeg prøvede at genstarte og derefter genindstallere. Desværre nægtede F-Secure installationsprogrammet at gå i gang - igen fordi "en anden installation er i gang"

Hilsen Finneby

Omdømme 2

Okay.

Prøv at gå i joblisten (CTRL+ALT+DELETE)

Gå ind under....øøh, processer tror jeg det er(sidder på Mac) - og luk dem der hedder msiexec.exe, og prøv så at start din installation af TDC Sikkerhedspakke igen. Det ville være mit sidste bud.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)